برنامه یاد بعضی نفرات
 
به سرپرستی و خوانندگی «الهام کریمی» برگزار شد
طنین گروه «آوای صحرا» در فرهنگسرای نیاوران
موسیقی ما - هنرمندان گروه «آوای صحرا» که فعالیت گروهی خود را از ابتدای سال جاری شروع کرده اند، در تاریخ سه شنبه سوم شهریور ماه سال جاری به سرپرستی و خوانندگی «الهام کریمی» و تهیه کنندگی «علیرضا افتخاری» به روی صحنه رفتند.

این برنامه که ویژه بانوان هنردوست بود، در فرهنگسرای نیاوران برگزار و در دو بخش اجرا شد. در بخش اول این برنامه به بازخوانی قطعات کلاسیک و سنتی پرداخته شد.

"آوای تنهایی"، "افسانه"، "زنگ کاروان"، "بگذر از کوی ما"، "دورجوانی" و "دامن کشان"  قطعاتی بودند که در بخش اول این کنسرت اجرا شدند.

همچنین در بخش دوم که متعلق به موسیقی محلی خراسانی بود، به اجرای قطعات "یار می گوید الله"، "چو مرغ شب"، "نگارینا"، "بیا تا قدر یکدیگر بدانیم"، "زلفای یارم" و "شادوماد" پرداخته شد.

گروه آوای صحرا متشکل از پدیده احرار نژاد نوازنده ( تار)، نازنین پدرثانی نوازنده ( تنبک)، آوا ایوبی نوازنده (تارباس)، شیما بلوکی فر نوازنده (کمانچه) و مژگان ابولفتحی نوازنده (دف)، الهام کریمی را همراهی کردند.

پوشش و ظاهر متفاوت و متناسب اعضای گروه در هر بخش از نکات مثبت کارگردانی و همچنین هماهنگی و مهارت نوازندگان در این اجرا قابل توجه بود.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 7 شهریور 1394 - 00:48

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود طنین گروه «آوای صحرا» در فرهنگسرای نیاوران | موسیقی ما