برنامه یاد بعضی نفرات
 
همزمان با انتشار آلبوم رسمی این خواننده عنوان شد
«محمد قلی‌پور»: یازده دی اولین کنسرت من در تهران برگزار می‌شود
موسیقی ما – اولین آلبوم رسمی «محمد قلی‌پور» با نام «کاشکی نمی‌رفتی» روانه بازار موسیقی شد. آلبوم این خواننده به تهیه‌کنندگی خودش و با یازده قطعه تولید و منتشر شده است. تحمل کن، تو بارون نرو، صبوری، صدای زخمی، چه خوبه، خداحافظ، به یادت بیار، حسرت، به هر قیمتی، تب و صدات می‌کنم عناوین قطعات این مجموعه است. «معصومه رضایی‌زاده» وظیفه سرودن تمامی ترانه‌ها را بر عهده داشته و محمد پورجعفری، وحید علیزاده، حسین سیدی، امیر سینکی، محمد کلهر، حسین پسندیده و نوید علاسوند هم در بخش آهنگسازی و تنظیم این آلبوم حضور داشته‌اند. محمد پور جعفری، امیر سینکی، مجتبی تقی پور، علی شهبازی، علیرضا دریایی، سهراب ستاری، آرش مردانیان، مسعود نوروزی، مهدی رنجبر، محسن حسن نیا  و بهنام حکیم هم نوازندگانی هستند که در آلبوم محمد قلی‌پور هنرنمایی کرده‌اند.

روز گذشته محمد قلی پور در مراسم رونمایی این آلبوم در تالار وحدت گفت:«رشته من مدیریت بازرگانی بود و کار من هم در همین راستا است. اما از کودکی علاقه زیادی به موسیقی داشتم. در نتیجه در کنار تحصیلاتم موسیقی را به صورت جدی پی گرفتم و امروز توانستم به آرزوی قلبی ام دست پیدا کنم.»

او در ادامه افزود:«من پیش از این تک آهنگ‌های زیادی منتشر کردم و  به لطف دوستان در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز اولین کنسرت و گروه ارکسترم با نام «شصت» به سرپرستی محمد پورجعفری صادر شده و دی ماه امسال در تهران روی صحنه خواهم رفت. در این برنامه 15 قطعه اجرا خواهیم کرد که شامل آثار آلبومم و پنج یا شش قطعه جدید می‌شود. محل برگزاری برنامه هم سالن ایوان شمس خواهد بود که برای دو سانس در روز یازده دیماه مشغول برنامه ریزی هستیم.»
محمد قلی‌پور یکی از خواننده‌هایی است که در یک سال اخیر برنامه منظمی در زمینه انتشار تک قطعه خود داشته و تاکنون آثار متعددی را در فضای مجازی و برخی از برنامه های مناسبتی صداوسیما اجرا کرده است. «صبوری»، «به یادت بیار»، «چه خوبه» و «تحمل کن» از جمله آثاری است که تاکنون با صدای این خواننده شنیده شده است.
 
 
 
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 مهر 1394 - 08:35

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «محمد قلی‌پور»: یازده دی اولین کنسرت من در تهران برگزار می‌شود | موسیقی ما