برنامه یاد بعضی نفرات
 
با همراهي گروه موسيقي سور:
سالار عقیلی در اروپا می‌خواند
موسیقی ما - «سالار عقیلی» دی ماه در اروپا با همراهی گروه موسیقی «سور» به سرپرستی «مجید مولانیا» به اجرای برنامه خواهد پرداخت. برنامه‌های او از هلند شروع شده و در انگلستان پایان خواهد یافت.

بر این اساس او ۲۶ دی ماه در شهر روتردام هلند کنسرت می‌دهد، بعد از آن در شهر دوسلدورف آلمان کنسرت خواهد داشت، او پس از آن سوم بهمن ماه در شهر لندن کنسرتی را برگزار خواهد کرد، بعد از این اجرا هم طی تاریخ ۴ بهمن ماه شهر منچس‌تر میزبان این خواننده و همراهانش خواهد بود.

در این کنسرت‌ها، مجید مولانیا (آهنگساز و نوازنده تار)، جمشید صفرزاده (سنتور)، حمید قنبری (تنبک)، صابر سوری (عود)، بهزاد حسن‌زاده (کمانچه)، امین دادوری (دف) و علیرضا دریایی (کمانچه) به عنوان نوازنده حضور داشته‌اند. این دو هنرمند پیش از این آلبوم «یار مست» را با همراهی یکدیگر منتشر کرده‌اند، آلبومی که البته قبل از انتشار، به صورت غیرقانونی از اینترنت منتشر شد. این آلبوم را تصانیف تو مرو، یارمست، جان و جهان، کاروان مست، و رستاخیز، تکنوازی سنتور دلنواز، سازو وآواز آتش عشق، تکنوازی عود رهایی، تکنوازی ضربی و آواز سماع، دونوازی تار و کمانچه همدلی، قطعه ضربی آواز سماع و قطعه‌ای برای کمانچه گذار تشکیل می‌دهند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 آذر 1394 - 15:05

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سالار عقیلی در اروپا می‌خواند | موسیقی ما