برنامه یاد بعضی نفرات
 
در انتخابات روز گذشته مشخص شد
معرفی اعضای جدید هیات مدیره کانون ناشران خانه موسیقی
موسیقی ما - انتخابات کانون ناشران خانه موسیقی برگزار شد و طی آن اعضای جدید هیات مدیره و بازرسان این کانون معرفی شدند.

محسن رجب‌پور، محمدرضا خانزاده، غلامعلی علمشاهی، مهدی میرزاباقریان و علی عزیزی به عنوان اعضای جدید هیات مدیره کانون ناشران خانه موسیقی و صدرالدین حسین خانی عضو علی البدل اول، علیرضا اعتمادی عضو علی البدل دوم انتخاب شدند. همچنین بابک چمن آرا به عنوان بازرس کانون و محمود سراجی بازرس علی البدل انتخاب شدند.

این در حالی است که مهلت اعلام کاندیداتوری برای انتخابات هیئت مدیره کانون مدرسان (نوبت دوم) نیز فردا - دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه- به پایان می‌رسد و بر همین اساس خانهٔ موسیقی اعلام کرده است اعضایی که قصد اعلام کاندیداتوری برای انتخابات هیئت مدیره کانون مدرسان (نوبت دوم) دارند تا فردا، (دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه) فرصت خواهند داشت تا با کارت معتبر عضویت به خانه موسیقی مراجعه و کاندیداتوری خود را اعلام کنند.

طبق ماده پنجم آئین نامه انتخابات مجمع عمومی خانه موسیقی و کانون‌های تخصصی، اعضایی که قصد نامزدی در انتخابات هیئت مدیره کانون‌های تخصصی را دارند باید حداقل یک هفته قبل از برگزاری مجمع، نامزدی خود در انتخابات را به هیئت مدیره کانون اعلام کنند. تعداد اعضای کانون مدرسان برای تشکیل نوبت اول مجمع عمومی و انتخابات هیئت مدیره این کانون که قرار بود ۴ اردیبهشت ماه برگزار شود، به حد نصاب لازم نرسید و نوبت دوم مجمع عمومی و انتخابات هیئت مدیره این کانون دوشنبه، ۲۰ اردیبهشت ماه ۹۵ برگزار می‌شود.

طبق ماده سوم آیین نامه، مجمع عمومی در نوبت اول با شرکت نصف به علاوه یک اعضا و در نوبت دوم با حضور هر تعداد از اعضاء رسمیت پیدا می‌کند. نوبت دوم مجمع عمومی و انتخابات هیئت مدیره کانون مدرسان ۲۰ اردیبهشت ماه ۹۵ از ساعت ۱۴ الی ۱۷ در خانه هنرمندان واقع در خیابان طالقانی- خیابان شهید موسوی (فرصت) برگزار می‌شود.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 - 15:20

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود معرفی اعضای جدید هیات مدیره کانون ناشران خانه موسیقی | موسیقی ما