برنامه یاد بعضی نفرات
 
فینال بخش پاپ این برنامه 21 اردی‌بهشت برگزار می‌شود
داوری پویا نیکپور، مهرداد نصرتی، سیامک عباسی و حسین غیاثی در هزارصدا
موسیقی ما - فینال بخش پاپ هزارصدا روز پنج‌شنبه 21 اردی‌بهشت ماه، با داوری پویا نیکپور، سیامک عباسی، مهرداد نصرتی و حسین غیاثی برگزار می‌شود تا بهترین خواننده سال 1395 این برنامه معرفی شود. 

پویا نیکپور و مهرداد نصرتی پیش از این و در سال‌های گذشته، در چند برنامه به عنوان کارشناس حضور داشتند، اما سیامک عباسی و حسین غیاثی برای اولین بار در این برنامه به عنوان کارشناس حاضر می‌شوند. نیکپور در یکی از برنامه های مقدماتی سال 1392 و در فینال همان سال که در سالن اصلی حوزه هنری برگزار شده بود به عنوان کارشناس حضور داشت و نصرتی، علاوه بر حضور به عنوان کارشناس در چند برنامه، در برنامه قبلی هزارصدا که 17 فروردین امسال و برای بزرگداشت دکتر افشین یداللهی و به شکل غیررقابتی برگزار شد، هم به عنوان کارشناس حضور داشت و هم گیتار زد و ترانه‌ای از دکتر یداللهی و سلام آخر اهورا ایمان را اجرا کرد. پیش از این قرار بود سیروان خسروی هم یکی از داوران فینال هزارصدا باشد اما به علت بروز مشکلی نتوانست در این برنامه حضور پیدا کند.

هفت خواننده شرکت‌کننده در برنامه فینال، کسرا احدیان، رضا احمدی، علی بنیادی، مصطفی پاریزی، سینا درخشنده، امیدطهماسبی و محمدرضا قاسمی‌ هستند. در هزارصدا، برخلاف اغلب برنامه‌های مسابقه‌محور خوانندگی و موسیقی، خوانندگان آثاری متعلق به خودشان را می‌خوانند و بنابر این، علاوه بر خوانندگی، ترانه، آهنگسازی و همه موارد مربوط به یک آهنگ و خواننده آن مورد بررسی قرار می‌گیرد.

در این برنامه همچنین خواننده و ترانه‌سرای نام‌آشنا، اهورا ایمان هم به عنوان خواننده مهمان حضور دارد و قطعاتی را تقدیم علاقمندان موسیقی خواهد کرد.

هزارصدا برنامه‌ای برای معرفی استعدادها و چهره‌های جوان و تازه‌نفس موسیقی‌ست که از سال 1392 آغاز به کار کرده و مدیر و مجری آن، روزنامه‌نگار باسابقه موسیقی، آرش نصیری است.

این برنامه هر ماه دوبار، یک بار برای موسیقی پاپ و یا نوبت برای موسیقی کلاسیک ایرانی برگزار می‌شود و بنابر اعلام نصیری، در سال جدید برنامه‌های کلاسیک آن ساعت 18 اولین چهارشنبه هر ماه و برنامه پاپ آن ساعت 15 سومین پنج شنبه هر ماه برگزار می‌شود.

فینال هزارصدا ساعت 15 پنج شنبه بیست و یکم آغاز می‌شود.
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396 - 17:38

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود داوری پویا نیکپور، مهرداد نصرتی، سیامک عباسی و حسین غیاثی در هزارصدا | موسیقی ما