برنامه یاد بعضی نفرات
 
به سرپرستی و آهنگسازی علیرضا اصغری
کنسرت «باغ بی‌برگی» در ارسباران اجرا می‌شود
موسیقی ما- کنسرت گروه «نوای رخشان» به سرپرستی و آهنگسازی علیرضا اصغری و خوانندگی اسماعیل الهدادیان با عنوان «باغ بی‌برگی» در دو بخش در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. بخش اول ساز و آواز خواهد بود و بخش دیگر گروه‌نوازی در مایه‌ی بیات ترک. 
در بخش اول که به صورت «ساز و آواز» اجرا می‌شود، علیرضا اصغری (سرپرست گروه و نوازندۀ تار) و اسماعیل الهدادیان (خواننده) برنامه‌ای را به‌صورت بداهه با همراهی تنبک کامران یعقوبی اجرا می‌کنند. در بخش دوم، برنامه‌ای در آواز بیات ترک با همراهی اعضای گروه قطعات آهنگسازی‌شده توسط سرپرست گروه، علیرضا اصغری، اجرا خواهد شد. قطعاتی که در بخش دوم اجرا می‌شوند عبارتند از: پیش‌درآمد بیات ترک، ساز و آواز، چهارمضراب، تصنیف «باغ بی‌برگی»، گروه‌نوازی در مایۀ بیات ترک به همراه ساز و آواز، تصنیف «پاییز جان». اشعار تصانیف از مهدی اخوان‌ثالث و آهنگسازی و تنظیم قطعات از علیرضا اصغری نوازنده تار و سرپرست گروه «نوای رخشان» است.
اعضای گروه در این اجرا عبارتند از: اسماعيل الهداديان (خواننده)، حميدرضا آفريده (کمانچه)، وفا مصباحى (نی)، كامران يعقوبى (تنبک)، امين دادورى (دف)، فرهود پاك‌سرشت (سنتور)، محمدعلى الهى‌پويا (بم‌تار)، عليرضا اصغرى (سرپرست و آهنگساز و نوازندۀ تار).
کنسرت گروه «نوای رخشان» به سرپرستی و آهنگسازی علیرضا اصغری و خوانندگی اسماعیل الهدادیان در دو بخش در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. علاقمندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت «ایران کنسرت» مراجعه کنند.
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 آذر 1396 - 11:52

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت «باغ بی‌برگی» در ارسباران اجرا می‌شود | موسیقی ما