برنامه یاد بعضی نفرات
 
در فرهنگسرای ارسباران
دومین نشستِ سمینارهای تخصصی تکنیک‌های آوازی و زیرساخت‌های پرورش صدا و گفتار برگزار می‌شود
موسیقی ما- دومین نشست از سلسله سمینارهای تخصصی تکنیک‌های آوازی و زیرساخت‌های پرورش صدا و گفتار ساعت شش عصر روز جمعه هشتم دی‌ماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار خواهد شد.
«عارف احسن»،‌ موسیقی‌دان و مدرس صداسازی و ‌آواز، دبیر و کارشناس مجری این سمینار است که به همراه «نرگس جعفری» -گفتاردرمانگر و متخصص اختلالات حنجره و صدا- و «لور هرسیج» -متخصص گوش و حلق و بینی- در بخش اول این نشست در این خصوص صحبت می‌کنند. علاوه بر آن «حسین روازاده» -کارشناس طب قدیم و اسلامی- و «فرید دهدزی» -پژوهشگر تاریخ معاصر موسیقی ایران- نیز در برنامه حضور دارند و به بیان برخی نکات در این زمینه خواهند پرداخت.
در این نشست  درباره‌ی ساب سیستم تنفس و تمرینات کاربردی و نقش آن در آواز، ساب سیستم رزونانس و تشدید و پرسش و پاسخ بررسی مشکلات حنجره،‌ تاثیرات مزاج‌ها و سوء مزاج‌ طبایع و خوانندگان صدا، مشکلات آلرژیک و سینوزیت از دیدگاه طب قدیم و اسلامی و پرسش و پاسخ  و نگاهی جامعه‌شناسانه و تاریخ به آسیب‌های مرتبط به آواز ایرانی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
نخستین نشست از سمینار تخصصی تکنیک‌های آوازی و زیرساخت‌های پروزش صدا و گفتار دوماه قبل( پنجم آبان ماه)‌در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد که با استقبال فوق‌العاده علاقه‌مندان به آواز ایرانی روبرو شد. این برنامه با همکاری فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود و ورود برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 دی 1396 - 18:04

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود دومین نشستِ سمینارهای تخصصی تکنیک‌های آوازی و زیرساخت‌های پرورش صدا و گفتار برگزار می‌شود | موسیقی ما