برنامه یاد بعضی نفرات
 
با هدف حمایت از کودکان بی‌سرپرست
پیام عزیزی فردا در سننندج کنسرت می‌دهد
موسیقی ما - «پیام عزیزی» با حمایت از کودکان بی‌سرپرست و جمع‌آوری کمک‌های نقدی، روز 19 اسفند ماه جاری در سالن بزرگ آزادی شهر سنندج کنسرت خیریه برگزار می‌کند. این کنسرت به صورت زنده از شبکه استانی کردستان پخش خواهد شد.
«پیام عزیزی» در این کنسرت، قطعات و آهنگ‌های «الله مدد»، «یا رسول الله (ص) یا شاهی مدینه»، «ساقی وه‌ره»، «ئاگر که‌تییه دلی من»، «یار می‌گوید الله»، «همه جا بروم» و چند آهنگ جدید را اجرا می‌کند.

اعضای گروه موسیقی «ئه‌وین» که «پیام عزیزی» را در این کنسرت خیریه همراهی می‌کنند، عبارتند از «هیوا رحمانی» ویلن، «زانیار پندار» دیوان، «اشکان اندری»  کیبورد، «حامد پیرا» نرمه‌نای و سرنا، «طبیب معصوم‌پور» عود، «کاروان عظیمی» گیتاربیس، «آرام هالکی» گیتار، «مختار زندسلیمی» نوازنده دف، «پیام قرنی»  پرکاشن و «افشین خرامان» درامز و سرپرست گروه.

«پیام عزیزی» در آخرین کنسرت عرفانی خود، به همراه گروه دف‌نوازی «نوای رحمت» و با حمایت و به نفع کودکان معلول و فرشتگان آسمانی شهرستان پاوه در استان کرمانشاه و با شعار «جشن دوستی‌ها؛ با احترام به تفاوت‌ها»، روی صحنه رفت و قطعات و آهنگهای «مولوده، مولوده»، «ای خودا له‌م ئاگر بارانه»، «یا رسول الله (ص) یا شاهی مدینه» و همچنین «الله الله یا الله» را اجرا کرد.
 
تاریخ انتشار : شنبه 18 اسفند 1397 - 15:11

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود پیام عزیزی فردا در سننندج کنسرت می‌دهد | موسیقی ما