برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از موفقیت‌های اثر صورت‌گر
رامین حسین پور دوقطعه‌ی جدید از نیما و اخوان ثالث منتشر کرد
موسیقی ما- رامین حسین پور دوقطعه جدید با شعرهایی از مهدی اخوان ثالث و نیما یوشیج منتشر کرد. حسین‌پور آهنگساز، تنظیم‌کننده، خواننده و نوازنده این آثار است و میکس و مسترینگ نیز خود او انجام داده است. این هنرمند به‌زودی اولین کنسرت خود را توسط شرکت گیتی گویش برگزار میکند.

این قطعات توسط حسین‌پور با سازهای گیتار الکتریک، گیتار بیس، درامز، کیبورد، گیتار آکوستیک نواخته شده‌اند؛ مضمون این دوقطعه عاشقانه، اجتماعی و فرهنگی است و رامین حسین‌پور خواننده و آهنگساز آثار «لحظه ی دیدار و اوهام» سعی کرده است نگاهی جدید را در  بیان شعر و سبک  اتمسفریک  الکترونیک پدید آورده باشد.

حسین پور پیش تر آلبوم هشت انتخاب را با اشعار محمدعلی بهمنی نشر داد که مورد توجه زیادی قرار گرفت. این هنرمند خالق اثر «صورتگر» با شعری از مولانا است که تاکنون در بیش از ۴۲ رقابت بین‌المللی شرکت کرده و موفق به دریافت جوایز متعدد بین المللی شده است. در آخرین دستاورد «صورتگر» این اثر هنری رامین حسین پور بهترین خواننده سال ۲۰۲۲ جشنواره لس آنجلس شد و نیز در فهرست IMDb  سومین اثر بین ۵۰ اثر برگزیده این سایت معتبر سینمایی در ژانر مستند  قرار گرفته است و  سایت IMDb رامین حسین پور را به‌عنوان هنرمندی دارای چندین استعداد معرفی کرده است.

رامین حسین‌پور دانش‌آموخته معماری، موسیقی و سینماست که در حوزه معماری بعنوان طراح و مدرس دانشگاه و کانسپتچوال آرتیست  و در حوزه موسیقی به عنوان شاعر، آهنگساز، تنظیم‌کننده و‌ نوازنده شناخته می‌شود. وی همچنین در حوزه سینما نیز به عنوان نویسنده، کارگردان، تهیه‌کننده مشغول به کار است. 

حسین‌پور سال 94 با تلفیق هنر معماری، موسیقی و سینما 2 اثر با نام‌های «غنیمت» و «اشتیاق» تولید کرد که در فستیوال‌های بین‌المللی به عنوان فینالیست حضور پیدا کرده‌اند.
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 تیر 1402 - 12:30

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رامین حسین پور دوقطعه‌ی جدید از نیما و اخوان ثالث منتشر کرد | موسیقی ما