برنامه یاد بعضی نفرات
 
از روزِ گذشته
فصل جدید اجراهای زنده مجید رضوی آغاز شد
موسیقی ما-  فصل جدید اجراهای زنده مجید رضوی (خواننده جوان موسیقی پاپ) از روز گذشته (بیست وهشتم مهرماه) به میزبانی «سالن میلاد نمایشگاه» و «برج میلاد تهران» پیش روی طرفداران قرار خواهد گرفت.براساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته مجید رضوی ا. امشب نیز طی چهارسانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه می‌رود.

این‌ خواننده پس از تمدید کنسرت‌های پایتخت خود برای سومین بار، روز هفتم آبان ماه نیز در دو سانس کنسرت‌های پایتخت خود را به تهیه‌کنندگی موسسه «اکسیرنوین» به مدیریت محمدرضا خانزاده در برج میلاد تهران برگزار خواهد کرد.

مجید رضوی از جمله هنرمندانی است که طی دو سال گذشته خود را به‌ عنوان یکی پرطرفدارترین خواننده‌های پاپ در میان مخاطبان جوان معرفی کرده و جزو خوانندگان دارای رکورد تعداد برگزاری کنسرت در تهران و شهرهای مختلف کشور بوده که از آن جمله می‌توان به برگزاری کنسرت در تهران و شهرهای آمل، همدان، خرم آباد، قزوین، ارومیه، تبریز، اردبیل، کرج، ارومیه، ساری، بابلسر، لاهیجان، قشم، کیش، رامسر اشاره کرد.

این خواننده موسیقی پاپ در فصل اول اجراهای خود، علاوه بر برگزاری چندین کنسرت در تهران و شهرهای دیگر، کنسرت‌هایی را در ترکیه (استانبول)، امارات (دوبی) وعراق (اربیل و سلیمانیه) اجرا کرد. این در حالی است که برنامه‌ریزی هایی هم برای برگزاری کنسرت‌های رضوی  کشورهای مختلف اروپایی، کانادا و استرالیا صورت گرفته که جزییات آن به زودی اعلام می‌شود.

مرحله فروش بلیت مجموعه کنسرت‌های مجید رضوی از هم اکنون آغاز شده است.
تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1402 - 11:26

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود فصل جدید اجراهای زنده مجید رضوی آغاز شد | موسیقی ما