برنامه یاد بعضی نفرات
 
به همت خانه موسیقی
چهارمین دوره نمایشگاه سازخانه توسط کانون سازندگان ساز برگزار می‌شود
موسیقی ما- چهارمین دوره نمایشگاه سازخانه به همت خانه موسیقی ایران و کانون سازندگان ساز در شاخه‌های سازهای ایرانی، کلاسیک و ابداعی از ۲۲ تا ۲۹ دی ماه در خانه هنرمندان ایران برپا می‌شودسومین دوره نمایشگاه سازخانه در شاخه‌های سازهای ایرانی، کلاسیک و ابداعی نهم تا ۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸ با نمایش آثار بیش از ۶۰ هنرمند سازنده ساز در گالری‌های ممیز، میرمیران، پاییز و زمستان خانه هنرمندان و نشست‌های پژوهشی تخصصی با استقبال علاقه‌مندان برگزار شد.

همچنین نمایشگاه سازخانه در چهارمین دوره میزبان جلسات و نشست‌های تخصصی است که جزییات آن به زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.

قدم اول برای شرکت در این نمایشگاه ثبت نام و پر کردن فرم مرتبط با ثبت نام استهمچنین به دلیل محدودیت الویت حضور در این نمایشگاه با افرادی است که زودتر مراحل ثبت نام را طی کرده و فرم ثبت نام را ارسال کرده باشند. بعد از ثبت نام اولیه با تمامی افرادی که تمایل به حضور در نمایشگاه دارند، قرارداد رسمی بسته شده و حضورشان در نمایشگاه قطعی است.لازم به ذکر است علاقمندان متقاضی حضور در نمایشگاه تا ۱۵ آذر ماه سال جاری فرصت دارند تا نسبت به تکمیل فرم حضور در این نمایشگاه اقدام کرده و مراحل ثبت نام برای شرکت در این نمایشگاه را سپری کنند.
 
علاقه‌مندان و سازسازان محترم برای ثبت نام در این نمایشگاه می توانند به صورت حضوری به خانه موسیقی ایران مراجعه کرده و یا به صورت آنلاین برای شرکت در این نمایشگاه فرم حضور را به شماره واتس آپ خانه موسیقی (۰۹۳۶۴۱۱۳۱۰۰) ارسال کنند. 

سومین دوره نمایشگاه سازخانه در شاخه‌های سازهای ایرانی، کلاسیک و ابداعی نهم تا ۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸ با نمایش آثار بیش از ۶۰ هنرمند سازنده ساز در گالری‌های ممیز، میرمیران، پاییز و زمستان خانه هنرمندان و نشست‌های پژوهشی تخصصی با استقبال علاقه‌مندان برگزار شد.
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 آذر 1402 - 13:19

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود چهارمین دوره نمایشگاه سازخانه توسط کانون سازندگان ساز برگزار می‌شود | موسیقی ما