برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت شهرام ناظري در جزيره کيش برگزار شد
به همراه گروه مولوي؛
کنسرت شهرام ناظري در جزيره کيش برگزار شد
موسیقی ما - کنسرت شهرام ناظري براي نخستين بار به همراه گروه مولوي در هتل داريوش جزيره کيش با هدف توسعه صنعت گردشگري اين جزيره برگزار شد.

در اين کنسرت که از ديروز چهارم خردادماه جاري آغاز شده است، شهرام ناظري گلچيني از قطعات اجرا شده قبلي خود را اجرا مي کند.

اين برنامه که کنسرت موسيقي ملي و سنتي ايران است،‌ در حاشيه خليج فارس و با عنوان گراميداشت روز ملي خليج هميشه فارس امشب و فردا شب پنجم و ششم خردادماه نيز اجرا مي شود.

"داود فرزانه" کارشناس حوزه گردشگري درخصوص برگزاري اين کنسرت به خبرنگار ايرنا گفت: برگزاري چنين کنسرت هايي در رونق گردشگري جزيره کيش بسيار تاثيرگذار است.

وي با بيان اينکه حضور گردشگر در ايران نشانگر وجود امنيت در سراسر کشور است، اظهار داشت: براي نشان دادن اين امنيت به جهانيان مي توان از طريق توسعه صنعت گردشگري در يک عزم ملي به نتايج قابل قبولي دست يافت.

فرزانه، آينده گردشگري ايران را بسيار روشن پيش بيني کرد و افزود: با توجه به عزم ايجاد شده در سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، مشکلات موجود در اين حوزه در حال مرتفع شدن است.

وي با بيان اينکه جزيره کيش از لحاظ گردشگري و سياحت از ديگر نقاط ايران متمايز است و ظرفيت هاي زيادي براي جذب گردشگران خارجي دارد، اظهار داشت: قابليت‌هاي گردشگري جزيره کيش همچون سواحل، دريا، اقليم مساعد و امکانات اقامتي مناسب آن مي تواند جايگزيني مناسب براي کشورهاي حاشيه خليج فارس باشد.
به گفته فرزانه، جزيره کيش به واسطه شرايط خاص خود مي‌تواند بعنوان يک فرصت مناسب براي توسعه توريسم دريايي ـ ورزشي و با هدف جذب گردشگران و علاقمندان به اين ورزش از سراسر جهان به ويژه در فصل تعطيلي مورد توجه باشد.
منبع: 
ایرنا
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 خرداد 1389 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت شهرام ناظري در جزيره کيش برگزار شد | موسیقی ما