برنامه یاد بعضی نفرات
 
كارگاه آموزشی «بربت نوازی» بهروزی‌نیا با یک هفته تاخیر برگزار می‌شود
از 25دی ماه به مدت 3 ماه؛
كارگاه آموزشی «بربت نوازی» بهروزی‌نیا با یک هفته تاخیر برگزار می‌شود
موسیقی ما - حسين بهروزي‌نيا نوازنده بربت با حضورش در ايران به مدت 3 ماه براي علاقمندان به ساز بربت مستر كلاس برگزار مي‌كند.در اين مستر كلاس كه قرار بود از 18دی ماه  به مدت 3 ماه در آموزشگاه موسيقي هم آوا برگزار مي‌شود، و آغازش یک هفته به تاخیر افتاده، بهروزي‌نيا چگونگي نوازندگي اين ساز را به همه كساني كه علاقمند به بربت هستند را آموزش مي‌دهد....

بنابراين گزارش، از آنجايي كه بهروزي‌نيا مدت طولاني است كه در ايران به طور مستمر تدريس نداشته در اين مستر كلاس همه هنرجويان از حد پايين تا پيشرفته مي‌توانند حضور يابند.

علاقمندان براي شركت در اين كلاسها مي‌توانند با آموزشگاه موسيقي هم آوا (88028651 و 88028652) تماس بگيرند.

حسين بهروزي‌نيا در اوايل 9 سالگي موسيقي را آغاز نمود و بعد وارد هنرستان موسيقي ايران شد او زير نظر رضا وهداني نواختن تار را آغاز كرد و نزد منصور نريمان نواختن عود را فرا گرفت و رديف موسيقي ايران را نزد محمد رضا لطفي آموخت.

شكوفايي استعداد بهروزي‌نيا به سرعت نمايان شد تا جايي كه به عنوان يك مرد جوان 17 ساله از او دعوت شد كه در مركز حفظ و اشاعه موسيقي ايران به تدريس بپردازد.

موقعيت ها و پيشرفت ها به سرعت دنبال هم آمدند و از او درخواست شد كه رياست توليد موسيقي ايران را بپذيرد همچنين رياست تحصيلات موسيقي كه منتهي به رياست هيئت علمي شد.

اين نوازنده عود كنسرت‌هاي زيادي را برگزار كرده و با گروه‌ها و اركسترهاي برجسته ايراني مانند اركستر مضرابي ايران، گروه عارف، گروه مولانا همكاري داشته و از سال 1992 به عنوان ي نوازنده بربت با گروه دستان همكاري مستمر داشته است.

در طي اين سال ها از او آلبومهايي چون بربت،كوهستان،يادستان،وجد،سه نوازي دستان، از سنگ تا الماس منتشر شده است.

حسين بهروزي‌نيا بعد از قرن‌ها با همكاري استاد ابراهيم قنبري مهر ساز بربت را دوباره احيا كرد و وارد جامعه موسيقي ايران كرد و اولين نوازنده اين ساز در اين دوران محسوب مي‌شود.
منبع: 
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 دی 1389 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود كارگاه آموزشی «بربت نوازی» بهروزی‌نیا با یک هفته تاخیر برگزار می‌شود | موسیقی ما