برنامه یاد بعضی نفرات
 
 کارهای ارکسترالم به زودی راهی بازار می‌شوند
داریوش خواجه نوری خبر داد:
کارهای ارکسترالم به زودی راهی بازار می‌شوند
موسیقی ما- لی‌لا رضایی: داریوش خواجه نوری از انتشار آلبومی ارکسترال خبر داد و در این رابطه به موسیقی ما گفت: این آلبوم «گیتار شکسته» نام دارد که کاملا به صورت ارکسترال ضبط شده است. این آلبوم برای یک خواننده خوش صدا و جدید ساخته شده که به زودی راه بازار را برای انتشار پیش می‌گیرد.

به گفته این نوازنده و آهنگساز، آلبوم فوق به صورت ارکسترال و با کلام بوده و با ترانه‌هایی از عبدالجبار کاکایی همراه خواهد بود. خواجه نوری در این خصوص ادامه داد: «گیتار شکسته» حاوی ۷ قطعه است که با سازهایی همچون ویلون، ویلونسل، گیتار، گیتار الکتریک و درام به صورت زنده ضبط شده است.

وی ادامه داد: کودکی، دلشکسته، لالایی و... عنوان قطعات این آلبوم هستند که دارای فضایی حسی‌اند و توسط من و برادرم محمد علی ساخته و تنظیم شده‌اند.
وی همچنین از انتشار آلبومی با عنوان «صدای خسته» با صدای خواننده‌ای به نام بابک عبادی خبر داد ودراین رابطه ادامه داد: آهنگسازی این آلبوم را من و محمد علی به عهده داریم.

به گفته وی، این آلبوم نیز به صورت ارکسترال بوده و به صورت آکوستیک ضبط شده است.

خواجه نوری گفت: آلبوم درمراحل پایانی ساخت خود به سر می‌برد و به زودی کارش تمام می‌شود و هنوز برای انتشار آن با هیچ شرکتی وارد بحث و مذاکره نشده‌ایم.

آلبوم صوتی-تصویری «پرسپولیس» از این آهنگساز هفته آینده راهی بازار موسیقی خواهد شد.

وی درباره این آلبوم یادآور شد: بازیکنان دوره‌های مختلف پرسپولیس در این آهنگ که «ترانه سرخ» نام د ارد، خوانندگی کرده‌اند که از آن جمله می‌توان به علی پروین، علی دایی، حمید درخشان، فرشاد پیوس، شیث رضایی، میثاق معمارزاده، محسن عاشوری، حمید استیلی، مهدی فنونی‌زاده، علی انصاریان، بهروز رهبری فر و... اشاره کرد. این فیلم شامل ترانه یاد شده به همراه پشت صحنه‌های ضبط و اجرای ترانه و نیز خاطرات بازیکنان تیم سرخ است.

خواجه نوری در پایان افزود: بعداز نشست رونمایی این آلبم در هفته آینده که توسط فدراسیون برگزار می‌شود، «ترانه سرخ» به دست طرفداران تیم سرخپوش قرار خواهد گرفت.

گفتنی است که سال گذشته با اجرای این ترانه در استادیوم آزادی داریوش خواجه نوری به همراه تماشاچیان طرفدار تیم پرسپولیس درو میدان آزادی دویده بود که فیلمی از این حرکت وی نیز در حال حاضر در دسترس است. آثار یاد شده تا پاییزوارد بازار موسیقی خواهند شد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 تیر 1390 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کارهای ارکسترالم به زودی راهی بازار می‌شوند | موسیقی ما