برنامه یاد بعضی نفرات
 
 «امیر قلعه نوعی، برادر بزرگ ماست!»
اولین کنسرت «سعید عرب»، ۱۳ مهر در اریکه ایرانیان برگزار می‌شود:
«امیر قلعه نوعی، برادر بزرگ ماست!»
موسیقی ما - بهمن بابازاده:چند ماه پس از انتشار آلبوم «مهربونم» با صدای «سعید عرب» این خواننده برای اولین بار در تهران روی صحنه می‌رود. این برنامه روز ۱۳ مهر و در دو سانس در سالن اریکه ایرانیان برگزار می‌شود تا این خواننده جوان توانایی‌های خود را در عرصه اجرای زنده نیر به معرض نمایش در آورد.

آلبوم «مهربونم» با پخش عالی‌ای که در بازار موسیقی کشور داشت، توانست به خوبی در بین مخاطبان موسیقی شنیده شود و واکنش‌های مختلفی را در پی داشته باشد. پس از انتشار این‌البوم بود که گمانه زنی‌ها برای اجرای زنده این خواننده لحظه به لحظه بیشتر شد و با توجه به اینکه او قبل از ورود رسمی‌اش به بازار موسیقی، با چند ویدئوی تصویری به مخاطبان موسیقی معرفی شده بود، پیش بینی استقبال از برنامه زنده‌اش، پیش بینی بعید و دور از ذهنی نیست.

  • استرس
این خواننده درباره اولین اجرایش در تهران و حس و حال برگزاری اولین برنامه به «تماشا» گفت: ‌ «رضایت مردم بزرگ‌ترین دغدغه من برای این برنامه است و همه توانم را برای اجرای برنامه‌ای در خور انجام خواهم داد. طبیعی است که مثل همه خواننده‌ها برای اجرای اول استرس داشته باشم ولی به مرور سعی خواهم کرد که با شرایط کنار بیایم و روی صحنه راحت باشم.»

  • امیر قلعه نوعی
با توجه به نزدیکی خانوادگی سعید عرب به «امیر قلعه نویی» و رابطه خانوادگی‌ای که بین آن‌ها وجود دارد، پیش بینی حضور سرمربی آبی در این برنامه چندان دور از ذهن نیست. خود سعید عرب در این باره اعتقاد دارد: ‌ «امیر قلعه نوعی که برادر بزرگ ماست. سالهاست که با هم رابطه خانوادگی داریم و انشاالله اگر استقلال بازی نداشته باشد و همه چیز مرتب باشد، قطعا از ایشان برای حضور در این برنامه دعوت خواهیم کرد.»

  • کنسرت فقط با یک آلبوم؟
این خواننده فقط یک آلبوم در بازار موسیقی کشور منتشر کرده و برگزاری کنسرت با یک‌ آلبوم کمی ریسک دار به نظر می‌رسد. اما خود این خواننده در این باره اعتقاد دارد: ‌ «من کنسرت‌های زیادی را دیده‌ام که دوستان همکار با ۱۰ قطعه آنرا برگزار کرده‌اند و اتفاقا برنامه خوبی هم از آب در آمده است. نگران این ماجرا نیستم و قطعا با برنامه‌هایی که داریم، اتفاقات خوبی در این اجرا خواهد افتاد.

  • محسن افشار: همه چیز مرتب است
سرپرست ارکس‌تر این برنامه را «محسن افشار» بر عهده دارد و به قول خودش برنامه ریزی‌های فراوانی هم برای این اجرا انجام داده: «گروه آرپ‍ژ برای اولین بار قرار است با شکل و شمایلی جدید روی صحنه برود و یک گروه کامل ۱۴ نفره را برای این برنامه در نظر گرفته‌ایم. همه چیز مرتب است و همه تمرین‌هایمان را هم انجام داده‌ایم و هیچ جای نگرانی‌ای وجود ندارد. خیلی وسواس به خرج داده‌ایم و واقعا برای میزان به میزان کار‌ها، وقت صرف کرده‌ایم. با این برنامه ریزی خوب، پیش بینی اجرایی قوی داریم که قطعا مورد توجه اهالی موسیقی قرار خواهد گرفت.»
منبع: 
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 مهر 1391 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «امیر قلعه نوعی، برادر بزرگ ماست!» | موسیقی ما