برنامه یاد بعضی نفرات
 
«اتفاق» تا پیش از عید نوروز منتشر می‌شود
محمد زارع در گفت‌و‌گو با موسیقی ما:
«اتفاق» تا پیش از عید نوروز منتشر می‌شود
موسیقی ما- لی‌لا رضایی: محمد زارع از آماده شدن آلبوم جدید خود برای انتشار در بازار خبر داد در این باره به موسیقی ما گفت: آلبوم سوم من مراحل ساخت خود را پشت سر گذاشته و قرار است در آینده‌ای نزدیک راهی بازار موسیقی شود.

خواننده «رو در و دیوار این شهر» در ادامه صحبت‌های خود گفت: عنوان این آلبوم «اتفاق» است و آهنگ‌های آن را دوستانی همچون شهاب اکبری، شهاب رمضان، امید حاجیلی، زانیار خسروی، امیرعلی بهادری، بهروز علیاری، علی دیباج و خودم ساخته و تنظیم کرده‌ایم. من خود در این آلبوم به سرودن فقط یک ترانه و آهنگسازی بر روی آن اقدام کرده‌ام. چرا که می‌خواستم آلبوم جدیدم از تنوع بالایی برخوردار باشد و متفاوت از دیگر آلبوم‌های خودم و نیز رقیبی جدی برای آلبوم‌های موجود در بازار باشد.

زارع افزود: سعی کرده‌ام آلبومی متفاوت و به روز منتشر کنم و حال و هوای آن جدید و پرانرژی باشد. می‌خواهم آلبومی باشد که مخاطب دوست داشته باشد و در واقع می‌توانم بگویم به نوعی قصد دارم آلبوم «دیوونه از قفس پرید» را جبران کنم. چرا که در این آلبوم نه از خودم راضی بودم و نه از کارهایی که در آن بود. همین طور دوستانی که در آن با من همکاری کرده بودند نیز از من رضایت چندانی نداشتند. انشالله که بتوانم آن را جبران کنم و آلبومی با موفقیت «رو در و دیوار این شهر» را به دست مخاطبانم برسانم.

وی درباره ترانه‌های آلبوم جدید خود یادآور شد: ترانه‌های این آلبوم توسط محمد کاظمی، امیرعلی بهادری، علی دیباج سروده شده است و خودم نیز تنها یکی از ترانه‌ها را سروده‌ام. این آلبوم ۹ قطعه دارد که از این میان می‌توان به احساس، اتفاق، دوستت دارم و... اشاه کرد.

زارع خاطر نشان کرد: آلبوم هم اکنون در مرحله صدور مجوز است و خوشحال خواهم شد اگر بتوانم آن را تا عید نوروز روانه بازار موسیقی کرده و به دست مخابانش برسانم. این آلبوم می‌تواند به عنوان یک رقیب جدی برای آلبومهایی که همزمان منتشر می‌شوند تلقی شود و در این زمینه اصلا اهل شعار دادن و ادعا کردن نیستم. انشالله با انتشار آلبوم و شنیدن آن متوجه می‌شوید که امروز قصدم از گفتن این حرف‌ها چه بوده است و حرف بی‌ربطی نزده‌ام.

این خواننده در پایان گفت: آلبوم قبلی من با عنوان «دیوونه از قفس پرید» آلبومی بود که ۴-۵ سال قبل از انتشار تولید شده بود و روزی که منتشر شد بسیار کهنه و قدیمی شده بود و اصلا قطعات به روزی نداشت برای همین تا روز انتشار از حضورش در بازار راضی نبودم و نمی‌خواستم منتشرش کنم. این در حالی است که آلبوم «اتفاق»، اتفاق خوبی برای من خواهد بود. این آلبوم آلبوم خوبی است و من پیش از این همکاری‌های خوبی با دوستانی که در آن همکاری کرده‌ام داشته‌ام. من روی تک تک قطعات این آلبوم فکر کرده‌ام و بعد به ساخت و تولید آن‌ها اقدام کرده‌ام. امیدوارم همانگونه که خودم فکر می‌کنم این آلبوم با استقبال خوبی از سوی مخاطب مواجه شود.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 بهمن 1391 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «اتفاق» تا پیش از عید نوروز منتشر می‌شود | موسیقی ما