برنامه یاد بعضی نفرات
 
sam
خدمتی دیگر به دوستداران موسیقی؛
تلفن همراه مچی نسل سوم عرضه می شود

موسیقی ما - یک شرکت تولیدکننده تلفن همراه نوع جدیدی از تلفنهای همراه مچی صفحه لمسی را عرضه کرده که مجهز به اتصال اینترنت از طریق شبکه های نسل سومUniversal Mobile Telecommunications System (UMTS) است.

پس از اِل- جی، سامسونگ نیز خبر از تولید یک تلفن همراه مچی داد. برخلاف مدل ارائه شده از سوی اِل- جی، تلفن همراه gt-s9110 سامسونگ دارای یک صفحه نمایشگر بزرگتر بوده و ضخامت آن دو میلیمتر کمتر است. همچنین این تلفن همراه مجهز به اتصال umts و دوربین یکپارچه vga است.
در ماه فوریه سال 2009، شرکت اِل- جی در کنگره دنیای موبایل (Mobile World Congress) یک تلفن همراه مچی را معرفی کرد و به همین منظور سامسونگ نیز تصمیم به ارائه یک مدل تلفن همراه مچی گرفت. در حقیقت این اولین بار نیست که یک مدل مچی از سوی سامسونگ ارائه می شود. پیش از این در سال 1999، این شرکت کره جنوبی مدل مچی sph-wp10 را معرفی کرده بود.

مدل gt-s9110 سامسونگ شباهت بسیاری به یک ساعت مچی ورزشی دارد. قاب صفحه نمایش آن مستطیلی شکل و وضوح تصویر آن وضوح تصویر 176 در 220 پیکسل است.

اما خبر خوش برای دوستداران موسیقی این است که این تلفن همراه دارای یک پخش کننده فایلهای صوتی mp3 است و کاربر می تواند به خاطر فناوری تداخل بلوتوث، از طریق هدفنهای بی سیم به موسیقی گوش دهد.

منبع: مهر

تاریخ انتشار : دوشنبه 5 مرداد 1388 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تلفن همراه مچی نسل سوم عرضه می شود | موسیقی ما