برنامه یاد بعضی نفرات
 
truegrit
به علت استفاده از قطعه‌های غیراریژینال؛
آکادمی چهار رقیب بخش موسیقی را رد کرد

موسیقی ما - کمیته اجرایی شاخه موسیقی آکادمی علوم و هنرهای سینمایی موسیقی چهار فیلم رقیب جوایز دوره 83 را شایسته حضور در این بخش ندانست. به گفته منابع نزدیک به کمیته اجرایی، «قوی سیاه» و «جرات واقعی» بخاطر استفاده از موسیقی که از قبل وجود داشته، از سوی این کمیته رد شده‌اند.

«حال بچه‌ها خوب است» و «مشت‌زن» هم برابر با یکی دیگر از قوانین آکادمی به خاطر استفاده فراوان از ترانه شایسته حضور در بخش اسکار بهترین موسیقی شناخته نشدند.

موسیقی «قوی سیاه»‌ ساخته کلینت مانسل بیشتر اقتباسی از «دریاچه قو» چایکوفسکی است و موسیقی «جرات واقعی» ساخته کارتر برول هم بیشتر با اقتباس از سرودهای مذهبی قرن نوزدهم ساخته شده و برابر با قوانین آکادمی «غیراقتباسی» محسوب نمی‌شود.

«حال بچه‌ها خوب است» و «مشت‌زن» موسیقی غیراقتباسی دارند - «حال بچه‌ها خوب است» را برول ساخته و «مشت‌زن» را مایکل بروک - اما استفاده از ترانه در هر دو فیلم به قدری است که موسیقی متن در درجه دوم قرار دارد.

در همین حال، موسیقی الکساندر دپلا برای فیلم «گفتار پادشاه»‌ از سوی کمیته اجرایی شاخه موسیقی آکادمی پذیرفته شد. این در حالی است که در تعدادی از لحظه‌های مهم فیلم از موسیقی کلاسیک استفاده شده است.

248 فیلم بلند سینمایی برای دریافت اسکار بهترین فیلم هشتاد و سومین دوره جوایز اسکار رقابت می‌کنند.

اسامی نامزدهای هشتاد و سومین دوره جوایز اسکار 25 ژانویه 2011 (پنجم بهمن) اعلام و مراسم اعطا جوایز 27 فوریه (هشتم اسفند) در کداک تیه‌تر لس آنجلس برگزار می‌شود.

منبع: خبر آنلاین

عکس: نمایی از فیلم جرات واقعی

تاریخ انتشار : جمعه 3 دی 1389 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آکادمی چهار رقیب بخش موسیقی را رد کرد | موسیقی ما