برنامه یاد بعضی نفرات
 
dream
سرگرم یک رویا (Working on a Dream)
بروس اسپرینگ‌استین (Bruce Springsteen)
[ بردیا برجسته‌نژاد ]
بروس اسپرینگ‌استین (Bruce Springsteen)، ابرمرد موسیقی راک و فولک، فعالیت هنری خود را در سال 1972، زمانی که 23 سال سن داشت، با گروه E Street Band آغاز کرد. موسیقی اعجاب انگیز راک و حزن‌انگیز فولک این هنرمند، نام او را به‌عنوان یکی از موفق‌ترین هنرمندان تاریخ موسیقی ثبت کرده است. فروش 120 میلیون نسخه از آلبوم‌های بروس در سرتاسر دنیا، کسب 18 جایزه گرمی ، دریافت یک جایزه اسکار برای آهنگ فیلادلفیا و دریافت نشان و جایزه پولار (جایزه پولار در موسیقی در سطح جایزه نوبل است) از جمله موفقیت‌های بی‌شمار بروس اسپرینگ‌استین است. همچنین او در سال 2004 از طرف مجله معتبر رولینگ استون رتبه‌ی بیست و سوم را در فهرست بزرگترین هنرمندان تاریخ موسیقی، از آن خود کرده است.
بروس را می‌توان یکی از راحت‌ترین هنرمندان موسیقی راک بشمار آورد، او آهنگ‌ها را می‌سازد، ترانه ها را می‌گوید ، با همسرش پنی سیالفا مشورت می‌کند، تماسی با زادگاهش نیوجرسی می‌گیرد و دوستان قدیمیش را به مزرعه‌اش که خانه‌ای و استودیوی ضبطی در آن دارد دعوت می‌کند و در یک مهمانی چند روزه آلبوم جدید ضبط می شود! آلبوم انتشار می‌یابد و تا مدت ها رکورد فروش را در اختیار می‌گیرد. بروس تا کنون 15 آلبوم منتشر کرده که موفق‌ترین‌های آنها دو آلبوم Born to Run محصول سال 1975 و Born in the U.S.A محصول سال 1984 است.
بعد از انتشار آلبوم Magic در سال 2007 زمزمه‌هایی به گوش رسید که بروس اسپرینگ‌استین در خلال برگزاری تور این آلبوم هم زمان در حال ساخت آهنگ‌های آلبوم بعدی خود است. آلبومی با عنوان Working on a Dream و آهنگ‌هایی که ترانه و موسیقی آنها در مدت زمان یک هفته ساخته شده بود و این رکوردی برای ساخت آهنگ‌های یک آلبوم برای این هنرمند به شمار می‌آمد. اولین آهنگ از این آلبوم به اسم Wrestler The که موسیقی فیلمی با همین عنوان است در فستیوال فیلم ونیز در آگوست سال 2008 پخش و در دسامبر نیز کاندید دریافت جایزه گلدن گلوب شد. دومین single از این آلبوم با عنوان A Night with the Jersey Devil در سایت رسمی بروس منتشر شد که البته بعدتر بنا به دلایل نامعلومی از آلبوم حذف شد. همچنین در نوامبر 2008 در مراسم تبلیغاتی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، بروس آهنگ Working on a Dream را با همراهی همسرش پتی سیالفا به حمایت از باراک اوباما اجرا کرد. لیست نهایی آهنگ‌های آلبوم در تاریخ 17 نوامبر 2008 انتشار یافت و تاریخ انتشار آن نیز 27 ژانویه 2009 ذکر شد. اولین آهنگ آلبوم با نام Outlaw Pete با مدت زمان 8 دقیقه یکی از طولانی‌ترین آهنگ‌های این هنرمند به شمار می‌آید، و این درحالی است که در لیست منتشر‌شده دو آهنگ با مدت زمان کمتر از 3 دقیقه نیز به‌چشم می خورد.
بعد از انتشار دو آهنگ اول این آلبوم، نیویورک تایمز آن را «امیدواری بیشتر ، اندوه کمتر» نسبت به آلبوم قبلی خواند و افزود؛« صدای بروس در این آلبوم انعکاس آوای عشق و سخت کوشی‌ است».
تاریخ انتشار : شنبه 14 دی 1387 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بروس اسپرینگ‌استین (Bruce Springsteen) | موسیقی ما