برنامه یاد بعضی نفرات
 
به آهنگسازی نگار دستمال‌چی؛
سینا سرلک آلبوم «زیر باران» را خواند
موسیقی ما - آلبوم موسیقی «زیر باران» به آهنگسازی نگار دستمال چی و خوانندگی سینا سرلک روانه بازار موسیقی شد. نگار دستمال‌چی، آهنگساز و نوازنده سنتور با اعلام این مطلب گفت: آلبوم «زیر باران» روانه بازار موسیقی شد اما متاسفانه هیچ رسانه‌ای از انتشار این آلبوم خبری نگرفت. نگار دستمال‌چی با اشاره به اینکه آلبوم «زیر باران»، ۷ قطعه دارد، گفت: این آلبوم دو قطعه بی‌کلام و ۵ قطعه با کلام دارد. شب، قطعه‌ای ریتمیک و بی‌کلام است، آواز شعر مولانا، تصنیف‌ای عاشقان با شعری از مولانا، قطعه «باران»، تکنوازی سنتور، تصنیف زیر باران با شعری از شفیعی کدکنی، آواز در گوشه نهفت با شعری از مولانا و تصنیف چه نور است این؟ با شعری از مولانا، از دیگر قطعات این آلبوم این هستند.

وی افزود: در این آلبوم آهنگسازی و نوازندگی سنتور را، خود بر عهده داشته‌ام، صابر غلامی پوراین قطعات را تنظیم کرده است و سینا سرلک به عنوان خواننده در این آلبوم حضور دارد. زمان خیری (نی)، امین گلستان (بربط (عود)، نوید دهقان (کمانچه و کمانچه آلتو)، صابر غلامی‌پور (سنتورباس)، توماج مصفا (تار و سه تار)، آرین قلی‌پور (تنبک)، ایثار یاور (دف، دهل وساز کوبه‌ای) را می‌نوازند.

نگار دستمال‌چی متولد ۱۳۵۶ و از اعضاء انجمن سنتور نوازان جهان است و در سال ۱۳۸۸ کتاب ناگهان که شامل ۱۰ قطعه برای سنتور بود را توسط انتشارات چنگ روانه بازار کرده است. آلبوم اخیر نگار دستمال‌چی، «زیر باران»، خردادماه سال ۹۳ توسط انتشارات بتهون روانه بازار موسیقی شده است.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 شهریور 1393 - 11:12

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سینا سرلک آلبوم «زیر باران» را خواند | موسیقی ما