برنامه یاد بعضی نفرات
 
سینا سرلک خواننده آلبوم بی منت می :
«جشن موسیقی ما» هنرمندان را دلگرم می کند
موسیقی ما- «بی‌منت می‌» عنوان یکی از آلبوم‌های نامزد شده در بخش مردمی بهترین آلبوم موسیقی ایرانی در نظرسنجی امسال سایت موسیقی ما است. سینا سرلک خواننده نام آشنای موسیقی ایرانی که خوانش این آلبوم را بر عهده داشته نظرات جالب و خواندنی در مورد تاثیر حرکت‌های سایت خبری- تحلیلی «موسیقی ما» و تیم کاری آن دارد. گفت‌و‌گوی پیش رو حاوی نظرات هنرمندی است که بنا به دلایلی حضورش در جمع نامزد‌ها را قابل پیش بینی می‌دانست. برای اطلاع از دلایل عنوان شده توسط این هنرمند و همچنین نظر او راجع به تاثیرات نظرسنجی سایت «موسیقی ما» بر موسیقی کشور گفت‌و‌گوی پیش رو را بخوانید:
 
  • از اینکه از سوی مردم بیشترین رای را یکی از بالا‌ترین آرا را در بخش بهترین آلبوم موسیقی ایرانی به دست آورده‌اید چه احساسی دارید؟ آیا فکر می‌کردید در نظرسنجی سایت موسیقی ما یکی از نامزد دریافت تندیس طلایی باشید؟
احساس بسیار خوبى دارم از اینکه مردم سرزمینم، مرا مورد مهر خود قرار داده‌اند و این بزرگ‌ترین موهبت، براى یک هنرمند است که مردم سرزمینش، او را دوست داشته باشند و از او حمایت کنند. سپاس از خداوند مهربان و مردم ارزشمند ایران زمین. مطمئن بودم که جزو نامزد‌ها خواهم بود چون به راهى که در آن سالهاست گام برداشته‌ام و تلاش کرده‌ام، اعتقاد دارم.
 
  • به نظر شما برگزاری نظرسنجی‌ها و جشن‌هایی از این دست دارای چه تاثیراتی در روند موسیقی کشور است؟
 روند بسیار مثبتى دارد و باعث می‌شود هنرمندان با اعتماد و دلگرمى بیشترى به راه خود ادامه دهند.
 
  • در مورد اینکه چنین جشنی با شعار همدلی و توسط یک نهاد خصوصی برگزار می‌شود چه نظری دارید؟
 همیشه گفته‌ام که (همدلى از همزبانى بهتر است) کار سایت موسیقى ما و تمامى عزیزانى که در این سایت، شبانه روز در تلاش‌اند این است که بخشهاى مختلف موسیقى را به مردم بهتر معرفى نمایند و خبرهاى موسیقى و اتفاقاتى که در ابعاد گوناگون هنر، در سرزمین ما رخ می‌دهد را، به سمع و نظر طرفداران هنر برسانند و می‌دانم انجام این کار تا چه اندازه سخت است.. امّا موسیقى ما از عهده اینکار به خوبى برآمده و شخصاً به شما عزیزان تبریک می‌گویم و آرزوى موفقیت روزافزون برایتان دارم.
 
  • به جز خودتان کدامیک از نامزد‌ها در بخش بهترین آلبوم موسیقی سنتی را شایسته دریافت تندیس طلایی می‌دانید؟
چه آتش‌ها
 
  • ارزیابی شما از اولین جشن سالانه موسیقی ما چه بود و چه بازخوردهایی را در مورد آن شنیدید؟
 خوب بود. البته هر کارى در ابتدا با نقاط قوّت و ضعف همراه است، امّا امسال این مراسم بسیار حرفه اى‌تر و در سطح بسیار بهترى برگزار شده و امیدوارم که در سالهاى آینده، شاهد پیشرفتهاى بیشترى براى سایت موسیقى ما، باشیم.
 
  • مهم‌ترین برنامه شما در سال نود و سه چیست؟
 انتشار آلبوم هاى جدیدم به نامهاى، من و تو تا نفس باشد، جَرَس، پیوند... و کنسرتهایى که در امریکا و کانادا در پیش رو دارم. همچنین تدریس آواز اصیل ایرانى در دانشگاه امریکا، براى علاقه مندان به این هنر ارزشمند. در پایان از شما به خاطر خبر رسانى دقیق و حرفه اى بخش موسیقى تشکر می‌نمایم. همچنین آرزوى سلامتى و شادى براى همه هموطنان عزیزم در سراسر جهان... دارم.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 شهریور 1393 - 00:26

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «جشن موسیقی ما» هنرمندان را دلگرم می کند | موسیقی ما