برنامه یاد بعضی نفرات
 
در حاشیه آخرین جلسه تمرین کنسرت این خواننده عنوان شد؛
احسان حق‌شناس: کنسرت‌های من صرفاً برای رفع تکلیف نیستند
موسیقی ما - «احسان حق‌شناس» این روزها خود را برای کنسرت پاییزی‌اش آماده می‌کند. این خواننده جوان موسیقی پاپ که سه آلبوم رسمی و چندین تک‌آهنگ در کارنامه خود دارد، چهارشنبه 15 مهرماه 1394 در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی استیج خواهد رفت و جدیدترین قطعات خود را همراه با گلچینی از آثار پیشینش به اجرا در خواهد آورد.
 
حق‌شناس در حاشیه آخرین جلسه تمرین خود به خبرنگار «موسیقی ما» گفت: «من تلاش می‌کنم از کلیشه‌ها دور باشم. با بررسی کنسرت‌های پیشین من متوجه می‌شوید که کنسرت‌های من صرفاً برای رفع تکلیف نیستند و از این رو همیشه برای بخش‌های مختلف آنها به ویژه جذابیت‌های بصری، برنامه‌ریزی خاصی دارم. این بار نیز قصد دارم مخاطبین عزیزی که به سالن کنسرت می‌آیند را سورپرایز کنم.»
 
سعید جامع (درامز)، احسان شفیعی (پرکاشن)، شهاب حسینی (کیبورد)، میلاد مجذوب (گیتار الکتریک)، هیراد نیکنام (گیتار بیس)، محسن مهاجر (ساز دهنی) و داوود اریکه (ساکسفون) با حضور محسن شریفیان (سرپرست گروه لیان و نوازنده سرشناس نی انبان) در این برنامه هنرنمایی می‌کنند.

کنسرت خواننده آلبوم «فرکانس»، به همت شرکت‌های «رویال هنر» و «کامیاب بهاران» و به تهیه‌کنندگی «مجید عبدی» برگزار خواهد شد. «سیاوش خلبانی» به عنوان کارگردان هنری و «علی حق شناس» به عنوان مدیر برنامه در این کنسرت با احسان همراهی خواهند کرد.
 
در ادامه عکس‌های «سعید عبداللهی» از آخرین جلسه تمرین این خواننده و گروهش را از «موسیقی ما» مشاهده کنید.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مهر 1394 - 09:27

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود احسان حق‌شناس: کنسرت‌های من صرفاً برای رفع تکلیف نیستند | موسیقی ما