برنامه یاد بعضی نفرات
 
چهارمین آلبوم اسلش و گروه جدیدش در راه است
اسلش: من برای اجرا زندگی می‌گنم
موسیقی ما - گیتاریست سابق گانزن روزز گفت نود درصد آلبوم بعدی آماده است و تازه همه چیز دارد بهتر می‌شود.اسلش (Slash) اعلام کرد بیش از نود درصد چهارمین آلبومش نوشته شده و امیدوار است بتواند سال دیگر همین موقع آن را ضبط کند.

این سومین آلبوم استودیویی است که اسلش با همکاری گروه فعلی‌اش که آن را «Slash featuring Myles Kennedy and The Conspirators نامیده کار کرده است. اولین آلبومی که ماحصل این همکاری بود به نام «عشق آخرزمانی» (Apocalyptic Love) در سال 2012 منتشر شد و دومین آلبوم به نام «جهان در آتش» (World on Fire) در سال 2014.

اسلش معتقد است این گروه دارد روز به روز بهتر می‌شود. او به روزنامه اس‌بی‌سان گفت: «چیزهایی که برای آلبوم بعدی آماده کرده‌ایم واقعا عالی هستند ما به جای اینکه زود تر از موعد کار را جمع کنیم یا بگذاریم ته بگیرد از نقطه‌ای شروع کردیم و به تدریج به کمک خلاقیت و الهام آن را شدت بخشیدیم»

اسلش و همراهانش تقریبا از نیمه سال 2014 تا کنون به طور پیوسته در حال برگزاری تور بوده‌اند و ماه آینده در اروپا اجراهای متعددی خواهد داشت.

گیتاریست سابق گروه گانزِ ن روزز می‌گوید: «من برای اجرای زنده زندگی می‌کنم. اما اگر ضبط نکنم نمی‌توانم اجرای زنده را ادامه دهم» او این‌طور ادامه می‌دهد: «من عاشق نوشتن و آهنگسازی هستم. ایده‌ای را از ابتدا تا به جایی که تبدیل به یک قطعه‌ی کامل شود دنبال می‌کنی و این فوق‌العاده است. اما در نهایت چیزی که اهمیت دارد این است که به جاده بزنی و آن را برای مخاطبانت اجرا کنی».

گردآوری و ترجمه:

تاریخ انتشار : یکشنبه 3 آبان 1394 - 11:59

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اسلش: من برای اجرا زندگی می‌گنم | موسیقی ما