برنامه یاد بعضی نفرات
 
در گفتگویی اختصاصی با «موسیقی ما» مطرح شد
اولین آلبوم رسمی «رحمان» با نام «یه عاشق» به زودی منتشر خواهد شد
موسیقی ما - «رحمان» خواننده موسیقی پاپ که اولین کنسرت رسمی او هم در قالب جشنواره موسیقی فجر استان‌ها و در شهر گرگان اجرا شد، پس از ایام محرم و صفر اولین آلبوم رسمی اش با نام «یه عاشق» را منتشر خواهد کرد. به همین سبب پیگیر ماجرا شدیم و طی گفتگویی کوتاه با «مدوید لطیفی» مدیر برنامه‌های این خواننده از عوامل و جزییات این آلبوم با خبر شدیم. این گفتگو را در ادامه می‌خوانید.
 
  • *تولید آلبوم «یه عاشق» سه سال به طول انجامید
آلبوم «یه عاشق» با صدای «رحمان» 13 قطعه را شامل‌ می‌شود که از فضایی عاشقانه دارد. به تازگی مجوزهای لازم برای انتشار این مجموعه در بازار موسیقی کشور صادر شده و در این رابطه نیز مدوید لطیفی می گوید: «سپاس ویژه‌ای دارم از مسئولین دفتر موسیقی وزارت ارشاد که مجوزهای آلبوم «یه عاشق» را صادر کردند و از این بابت خوشحالم.»

تولید این آلبوم با توجه به حساسیت‌های گروه تولید به سه سال انجامیده است که در نهایت و پس از اتمام کار تولید، مجوز توسط شرکت «چنگ زرین پارسی» دریافت شده و پس از پایان ایام محرم و صفر از طریق رسانه «ریز موج» پخش خواهد شد.
 
  • *حضور چهره‌های نام آشنا به عنوان عوامل آلبوم
اسامی نام آشنایی در بخش موسیقی و ترانه آلبوم «یه عاشق» حضور دارند. آهنگسازی بیشتر قطعات این آلبوم بر عهده «مدوید لطیفی» بوده که در کنار او آهنگسازی یک قطعه توسط «پدرام کشتکار» و یک قطعه نیز توسط «کامران رسول زاده» انجام شده است. اغلب تنظیم‌ها اثری از «مهران خلیلی» است و در کنار وی تنظیم کنندگان دیگری همچون «مدوید لطیفی» و «علی راد» نیز حضور داشته اند. ترانه‌های این آلبوم نیز توسط «حامد رجبی»، «مسعود محمدی»، «علیرضا حسینی»، «علی احمدیان» و «حسین غیاثی» سروده شده است.
 
  • *تنظیم قطعات آلبوم در فضاهای الکترونیک و ارکسترال
قطعات این آلبوم در فضاهای الکترونیک و ارکسترال تنظیم شده‌اند که به همین سبب نوازندگان سرشناسی نظیر «بابک ریاحی پور»، «فیروز ویسانلو»، «مسعود همایونی»، «مهران خلیلی»، «بهنام حکیم»، «رضا تاجبخش»، «هومن نامداری»، «میثم مروستی»، «پدارم فریوسفی»، «پاشا یثربی»، «پیام طونی»، «مینو قاسم‌پور» و مدوید لطیفی در قطعات یه عاشق ساز زنده‌اند.

در ادامه نیز می توانید تیزر آلبوم «یه عاشق» را از «تماشاخانه» سایت «موسیقی ما» به صورت اختصاصی دانلود و تماشا کنید.

همچنین به زودی گفتگوی سایت «موسیقی ما» با رحمان منتشر خواهد شد.
 
کیفیت فرمت حجم لینک
480p mp4 58 MB دانلود
720p mp4 59 MB دانلود
1080p mp4 119 MB دانلود
یه عاشق (Teaser)
دانلود
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 16 آبان 1394 - 10:32

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اولین آلبوم رسمی «رحمان» با نام «یه عاشق» به زودی منتشر خواهد شد | موسیقی ما