برنامه یاد بعضی نفرات
 
انتشار جدیدترن قطعات گروه به شکل مجانی به همراه نامه اندوه بار دیو گرول
سورپرایز گروه «فو فایترز» متاثر از تراژدی پاریس لحن دیگری به خود گرفت
موسیقی ما - «شماره انداز»  اسرارآمیزی که مدتی بود روی سایت رسمی گروه «فو فایترز» (Foo Fighters) قرار داشت بالاخره یکشنبه شب به صفر رسید و مشخص شد سورپرایز دیو گرول (Dave Grohl) برای مخاطبانش یک مجموعه‌ی (EP) پنج قطعه‌ای بوده که «سنت سیسیلیا» (Saint Cecilia) نام دارد. این ای‌پی در مدتی که فوفایتر برای جشنواره‌ی آستین سیتی لیمیتز در هتل سنت سیسیلیا در ایالت تکزاس اقامت داشتند ضبط شده و به طور رایگان برای دانلود روی سایت قرار داده گرفته است.

گرول، رهبر، ترانه‌سرا، خواننده و گیتاریست گروه فوفایتر علاوه بر این ای‌پی، نامه‌ی بلندی هم برای طرفدارانش نوشته که در آن به جزئیات سفرشان در تور «سونیک هایوِی» و ماجرای شکستن پایش پرداخته و همچنین به قربانیان حمله تروریستی پاریس ادای احترام کرده است. ظاهرا قرار بوده این مجموعه قطعات، حسن ختامی برای تور باشد و گروه به وسیله‌ی آن از تمام طرفدارانش که برای تماشای آن‌ها آمده بودند قدردانی کند اما در پی حمله تروریستی پاریس در روز سیزدهم نوامبر تور فوفایتر هم کوتاه شد و به این ترتیب پیش از موعد خاتمه پیدا کرد. این گروه همچنین لینکی را هم در سایت خود منتشر کردند که هواداران می‌توانند از طریق آن به قربانیان حادثه پاریس کمک کنند.

گرول پیش از آنکه نامه‌ را آغاز کند می‌نویسد: «اجازه بدهید پیش از انتشار نامه‌ای که چند هفته پیش هنگام آخرین اجراهای این آلبوم در هتل‌ام در برلین نوشتم بگویم، احساس کردم لازم است این را بدانید که به خاطر تراژدی غم‌انگیز سیزدهم نوامبر این پروژه هم لحن دیگری پیدا کرده است. ماجرای ای‌پی «سنت سیسیلیا» چندی پیش در ماه اکتبر آغاز شد و قرار بود بزرگداشتی برای زندگی و موسیقی باشد. قصد ما این بود که همزمان با پایان یافتن این تور عشق‌مان را به شما ابراز کنیم و آن را در ازای تمام چیزهایی که شما به ما داده بودید تقدیم کنیم»

او همچنین در این نامه به استراحت و وقفه‌ی کار گروهی‌شان اشاره کرده است.

قطعات این مجموعه عبارتند از
  • سنت سیسیلیا
  • شان
  • نَفس ناجی
  • خروس آهنی
  • آهِ بی‌پایان
منبع: 
موسیقی ما

گردآوری و ترجمه:

تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 آذر 1394 - 10:43

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سورپرایز گروه «فو فایترز» متاثر از تراژدی پاریس لحن دیگری به خود گرفت | موسیقی ما