برنامه یاد بعضی نفرات
 
یک گروه آلترتانیو راک در بازار موسیقی مجاز
مجوز اولین آلبوم رسمی گروه «ایموشن» صادر شد
موسیقی ما - گروه موسیقی آلترناتیو راک «ایموشن» به تازگی مجوز رسمی انتشار آلبوم خود را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرده است. به گزارش «موسیقی ما» این گروه موسیقی که مجوز های خود را توسط شرکت «نت هشتم» دریافت کرده، پس از صدور مجوز های لازم، اولین قطعه رسمی خود را با نام «راز» برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار داد.

گروه موسیقی «ایموشن» متشکل از 6 نفر به سرپرستی «آرمان منشنی» (آهنگساز،تنظیم کننده،نوازنده) است و متین حسین پور» (شاعر و خواننده)، «اردشیر فلاحیان» و «عرفان کریمی» (گیتار الکتریک) و «کسرا صالحی» (درامر) دیگر اعضای این گروه هستند.

«محمد سیچانی» مدیر برنامه های این گروه درباره فعالیت این گروه گفت: «فضای یکنواخت موسیقی کشور به شکلی است که هر از چند گاهی نیازمند حضور نوع جدیدی از موسیقی است و با توجه به تفاوت های سبک موسیقی ارائه شده از سوی ما و استفاده از تجربیات سال های اخیرمان در اجرای کنسرت های مختلف،آهنگسازی و تنظیم قطعات تصمیم داریم تا حضوری پر رنگ در موسیقی کشور داشته باشیم.
در همین مسیر، به زودی و پس از آخرین روند تهیه آثار، کلیپ و آلبوم جدید این گروه در ماه های آتی منتشر خواهد شد و پس از آن مراسم رونمایی آلبوم با حضور اعضای گروه برگذار می شود.»
در ادامه می توانید نخستین قطعه ی رسمی این گروه را تحت عنوان «راز» از «تماشاخانه موسیقی ما» دانلود کرده و گوش نمایید.
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 اسفند 1394 - 20:18

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مجوز اولین آلبوم رسمی گروه «ایموشن» صادر شد | موسیقی ما