برنامه یاد بعضی نفرات
 
21 و 22 اردیبهشت ماه
کنسرت گروه «لیان» در تالار وحدت برگزار می‌شود
موسیقی ما – گروه لیان پس از نخستین اجرای زنده خود در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی، نخستین کنسرت خود در سال جدید را باردیگر در تالار وحدت روی صحنه خواهد برد.

به گزارش «موسیقی ما»، گروه لیان به سرپرستی «محسن شریفیان» در تاریخ 21 و 22 اردیبهشت ماه سال 95 به همت شرکت «کامیاب بهاران» و تهیه کنندگی «علی حق شناس» در سالن تالار وحدت به اجرای برنامه خواهد پرداخت و «آکا صفوی» نیز باردیگر در این کنسرت به عنوان خواننده گروه حضور دارد. بلیت فروشی این برنامه از ظهر دیروز آغاز شده است تا تالار وحدت بار دیگر در اوایل سال جدید پذیرای یک کنسرت پرانرژی و سرحال با نوای موسیقی بوشهری باشد.

گفتنی‌ست گروه موسیقی «لیان» هم زمان با تحویل سال ١٣٩۵ با طنین انداز کردن دعاى تحویل سال توسط «آکا صفوى» در پارک مرکزى توکیو، کنسرتی ویژه را روی صحنه برد که مورد توجه رسانه های این کشور قرار گرفت. مهدى نظرى سرپرست هیأت اعزامى سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامى که درمحل برگزاری برنامه حضور داشت درباره این اجرا اعتقاد داشت: «کنسرت رسمى این گروه در سالن مرکزى “کومین آکاساکا” با حضور مهمانان ایرانى و ژاپنى برگزار شد.»

خانم “یامامورا” ، مادر شهید محمد بابایى از فعالین برنامه هاى صلح هیروشیما نیز در این برنامه دعوت شده بود و به همین مناسبت محسن شریفیان پیام صلح و دوستى موزه ى صلح تهران را از طرف جانبازان شیمیایى قرائت کرد. نکته جالب این برنامه معناى نام گروه لیان – به معنى سرزمین آفتاب درخشان – و مترادف بودن آن با معنى ژاپن و ارتباط مشترک موسیقى دریانوردان بود که مورد علاقه ى ژاپنى ها قرار گرفت. اجراى گروه لیان از طرف اداره ى کل ایرانیان خارج از کشور و با همکارى اداره ى کل فرهنگ و ارشاد اسلامى بوشهر صورت گرفته بود.

در پایان سفیر محترم و رایزن فرهنگى ژاپن با اهداى لوح تقدیر و هدایى گروه بوشهرى لیان را بدرقه کردند.

سایت «موسیقی ما» در روزهای آینده اخبار و گفتگوهایی با سرپریت این گروه درباره کنسرت اردیبهشت ماه لیان در تهران منتشر خواهد کرد.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 فروردین 1395 - 12:43

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت گروه «لیان» در تالار وحدت برگزار می‌شود | موسیقی ما