برنامه یاد بعضی نفرات
 
با همکاری «امیر دانایی» و تلفیق موسیقی جنوبی و راک
محسن شریفیان «گسار» را منتشر می‌کند
موسیقی‌ما – محسن شریفیان در آستانه کنسرت جدیدش در تهران، اثر جدید خود را به نام «گسار» منتشر می‌کند.

به گزارش «موسیقی‌ما»، سرپرست گروه لیان که قرار است در تاریخ 27 و 28 مرداد ماه در تالار وحدت جدیدترین کنسرت خود را روی صحنه ببرد، با تلفیق موسیقی جنوبی و راک با همکاری «امیر دانایی» و تنظيم بهنام شهركى قطعه جدیدش به نام «گسار» را منتشر خواهد کرد.

شریفیان درباره این تجربه جدید در گفتگو با خبرنگار سایت «موسیقی ما» گفت: «تجربه هایی را در حوزه راک و جز داشته‌ام و البته هیچ ادعایی هم در این زمینه ندارم. ولی دوست دارم این تجربیات را به قضاوت مخاطب بگذارم تا آنها درباره این آثار نظر بدهند. جایگاه موسیقی و ساز خودم را خوب میشناسم ولی اعتقاد دارم برخی مواقع باید همنشینی با سایر سازها و موسیقی ها را نیز تجربه کنم و این می تواند برای مخاطبم هم جذاب باشد.»

شریفیان در ادامه افزود: «در این اثر يكى از دوبیتی‌هاى "فايز" را مورد استفاده داده ايم كه در مورد عشقش به يك دختر مسيحى سروده است. اسم این اثر «گسار» است. «گسار» نوعی سنگ درياى است که وقتی برای شنا می خواهی وارد دریا شوی باید حواست باشد که پایت را روی آن نگذاری چون اين سنگ به دليل چسپندگى صدف هاى درياى حالت برنده اى به خود گرفته و باعث بريدن پاى شما می شود. ولى اين موضوع هيچ وقت باعث نشده كه من براى شنا كردن به دريا نروم!"

این قطعه در روزهای آینده منتشر خواهد شد.

گفتنی ست جدیدترین کنسرت محسن شریفیان و گروه لیان در تاریخ 27 و 28 مرداد ماه در تالار وحدت به تهیه کنندگی علی حق شناس و به همت موسسه کامیاب بهاران منتشر برگزار خواهد شد و بلیت فروشی این کنسرت از دیروز آغاز شده است و علاقمندان جهت تهیه بلیت این کنسرت مس توانند به سایت‌های معتبر بلیت فروشی مراجعه نمایند.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 12 تیر 1395 - 16:41

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود محسن شریفیان «گسار» را منتشر می‌کند | موسیقی ما