برنامه یاد بعضی نفرات
 
به مناسبت نکوداشت دکتر غلامحسین علیم مروستی
ميثم مروستى و پويا سرايى در شهر تاريخى «مروست» نواختند
موسیقی ما – «میثم مروستی» روز ششم مردادماه به مناسبت نکوداشت دکتر «غلامحسین علیم مروستی» در زادگاه اجدادی خود شهر تاریخی «مروست» اجرای زنده موسیقی داشت. مراسم نکوداشت این دکتر سرشناس که اولین جراح و استاد دانشگاه پزشکی در ایران محسوب می‌شود و گردهمایی نام‌آوران، متخصصان و پزشکان و تمامی افتخارآفرینان شهر تاریخی «مروست» برگزار شد. «پویا سرایی»، آهنگساز و رهبر ارکستر نوازنده برجسته سنتور، به همراه «فرهاد صفری»، نوازنده سازهای کوبه‌ای، همراه میثم مروستی در این اجرا بودند.

در این مراسم برای اولین‌بار صدها مروستی‌تبار از سراسر دنیا گردهم آمدند تا ضمن تجلیل از خاندان دکتر علیم مروستی، همبستگی و اخوت و مهر قومی خود را جشن بگیرند. اجرای موسیقی این مراسم با صدا و نوازندگی میثم مروستی، سنتورنوازی پویا سرایی و همراهی فرهاد صفری در فضای باز قلعه تاریخی شهر مروست که قدمت آن به قرن هفتم هجری باز می‌گردد برگزار شد و استقبال حاضران را به دنبال داشت.

دکتر علیم مروستی دارای دکترای جراحی از فرانسه و اولین نسل از صدها پزشک و جراح و دانشمند شهر مروست و موسس بیمارستان «مروستی» تهران است. این پزشک سرشناس علاوه بر تأسیس بیمارستان، خدمات شایانی به پیشرفت علم پزشکی در ایران کرده است.
راست پنجگاه
دانلود
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 مرداد 1395 - 15:57

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ميثم مروستى و پويا سرايى در شهر تاريخى «مروست» نواختند | موسیقی ما