برنامه یاد بعضی نفرات
 
در کنسرت «شب‌های جز» اتفاق می‌افتد:
چند نسل از جزمن ها، با هم همراه می‌شوند
موسیقی ما - در رویداد هنری شبهای جز که دوشنبه و سه شنبه همین هفته برگزار خواهد شد چند نسل از موزیسین‌های ایران کنار هم قرار می‌گیرند و جدیدترین آثارشان را اجرا می‌کنند.
 
به گزارش «موسيقى ما»، «حمزه یگانه» به همراه گروه «آبرنگ» در کنار «امیر دارابی»، پیانیست نوزده ساله قرار می‌گیرد و همچنین همراه با امین طاهری و آرین کشیشی هم اجرای خود را اداره می‌کند. آرین کشیشی هم از موزیسین‌های جوان است که توانسته به یکی از موفق ترین بیسیت‌های ایران تبدیل شود. او علاوه بر نوازندگی در گروه «کامنت» با چندین موزیسين دیگر از جمله همایون شجریان همکاری می‌کند و تریوی جز خود را هم دارد. ضمن اینکه «ابراهیم علوی» به عنوان نوازنده مهمان در کنار این تریو قرار می‌گیرد و قطعه از موزیسن جز «کریم زیاد» اجرا می‌کنند.
 
«سردار سرمست» هم که این روزها در گروه «پالت» فعالیت می‌کند، از باسابقه‌های این سبک است كه در کنار گروه 127 رویکرد جدیدی از این گونه موسیقی را ارائه داد. او همراه با گروه «کماکان» و تریوی خودش روی صحنه می‌رود كه قرار است در این اجراها گروه «کماکان» قطعات آلبوم قبلی خود با تنظیمی متفاوت و همچنین چند قطعه از آلبوم جدید خودشان را اجرا کنند.
 
در اجرای حمزه یگانه ساخته‌های خودش و آرین کشیشی، همچنین دو قطعه استاندارد جز اجرا می‌شود. در اجرای امیر دارابی قطعاتی از آلبوم خودش، اثری از آلبوم «کاهگل» حمزه یگانه با تنظیم فانک و همچنین یک قطعه از گروه «EST» اجرا می‌شود. گروه سردار سرمست هم قطعات استاندارد جز با تنظیم خودش را می‌نوازد.

شب‌های جز توسط مجموعه فرهنگی «سازباز» و با همکاری سایت ریحون (سفارش غذا) در روزهای 22 و 23 شهریور ماه در سالن آمفی تئاتر محک برگزار خواهد شد و علاقه مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به www.saazbuzz.com مراجعه کنند.
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 شهریور 1395 - 12:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود چند نسل از جزمن ها، با هم همراه می‌شوند | موسیقی ما