برنامه یاد بعضی نفرات
 
دومین همکاری با مهران عباسی
علی معصومی: «باد» یک عاشقانه متفاوت است
موسیقی ما - علی معصومی خواننده موسیقی پاپ کشور، اثر جدیدش با عنوان «باد» منتشر کرد.

به گزارش «موسیقی ما»، این هنرمند جوان که پیش از حضور در موسیقی، ورزشکاری حرفه‌ای بود، چندی است که به صورت جدی فعالیت‌های هنری خود را دنبال می‌کند.

بهروز فرمانی (تهیه‌کننده) همزمان با انتشار اثر جدید این هنرمند به موسیقی ما گفت: «پس از استقبال از قطعه «همه دنیا»، که با ترانه محمد کاظمی، ملودی امیرعلی زمانیان و تنظیم مهران عباسی تولید شده بود، این بار قطعه‌ای را منتشر کرده‌ایم که با ملودی خود علی ساخته شده است. این بار هم مهران عباسی تنظیم قطعه متفاوت «باد» را بر عهده داشته که موزیسینی کاربلد است و ترانه‌سرای کار گلفا بابایی است. امیدوارم این قطعه هم مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.»

این تهیه‌کننده درباره برنامه آینده علی معصومی گفت: «با همکاری چهره‌های توانمند و سرشناس، قطعات و موزیک‌ویدئوهایی تولید کرده‌ایم که همگی پس از اخذ مجوز از دفتر موسیقی، مطابق برنامه‌ریزی در اختیار مخاطبین قرار خواهند گرفت. همچنین برنامه‌ریزی‌هایی برای انتشار آلبوم انجام شده که به زودی درباره آنها اطلاع‌رسانی خواهد شد.»

علی معصومی نیز درباره فعالیت‌های اخیرش به موسیقی ما گفت: «قطعه باد را شخصاً خیلی دوست دارم. خدا را شکر می‌کنم که دوستانی که کار را شنیده‌اند، با تعبیر «عاشقانه‌ای متفاوت» از آن یاد کرده‌اند. این کار برای من مفهوم ویژه‌ای دارد و از مهران عباسی عزیز هم برای تنظیم فوق‌العاده‌اش بسیار ممنونم. چند کار دیگر با تنظیم مهران عباسی هم در دست انتشار دارم. این نوع موسیقی و ترانه و تنظیم، سبک کاری جدید من است و امیدوارم که مردم هم از آن خوششان بیاید.»

قطعه «باد» با صدای «علی معصومی» را که با مجوز وزارت ارشاد منتشر می شود، از «تماشاخانه» یا اپلیکیشن سایت «موسیقی ما» بشنوید و دانلود کنید.
تاریخ انتشار : شنبه 3 مهر 1395 - 12:09

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود علی معصومی: «باد» یک عاشقانه متفاوت است | موسیقی ما