برنامه یاد بعضی نفرات
 
با آهنگسازی این دو چهره برای دو فیلم مختلف صورت می‌گیرد؛
حضور پیمان یزدانیان و کارن ‌همایونفر در جشنواره فیلم فجر
موسیقی ما - هم‌زمان با نزدیک شدن به ایام جشنواره فیلم فجر، آهنگسازان فیلم روزهای شلوغی را پشت سر می‌گذارند تا خود را برای رقابت در جشنواره فیلم فجر آماده کنند. در این میان، «پیمان یزدانیان» با فیلم «سارا و آیدا» به کارگردانی «مازیار میری» و «کارن همایونفر» با فیلم  «آذر» به کارگردانی «محمد حمزه‌ای» در بخش موسیقی جشنواره فیلم فجر امسال با هم رقابت خواهند کرد.
 
روز گذشته، نسخه اولیه فیلم سینمایی «سارا و آیدا» آخرین ساخته مازیار میری به جشنواره تحویل داده شد؛ ساخت موسیقی این فیلم توسط پیمان یزدانیان مدتی است آغاز شده و هم‌زمان این فیلم توسط سید محمد کشفی در استودیو بهمن در آخرین مراحل صداگذاری قرار دارد.
 
در این فیلم غزل شاکری، پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی، سعید چنگیزیان، شیرین یزدان، احمد هاشمیان بخش و با حضور تینا پاکروان به ایفای نقش می پردازند. «سارا و آیدا» یک فیلم اجتماعی است که فضای آن نزدیک به «سعادت آباد» اثر موفق این کارگردان است. فیلمنامه این فیلم توسط «امیر عربی» نوشته شده است.
 
همچنین کارن همایونفر ساخت موسیقی فیلم سینمایی «آذر» به تهیه کنندگی نیکی کریمی و کارگردانی محمد حمزه‌ای را آغاز کرد. کارن همایونفر آهنگسازی است که تا کنون ساخت موسیقی بیش از 40 فیلم سینمایی را برعهده داشته است. در خلاصه داستان «آذر» آمده است: ادامه زندگی بهای سنگینی دارد.
 
در این فیلم نیکی کریمی، حمیدرضا آذرنگ، هستی مهدوی، فرید سجادی حسینی، مهران نایل، شیرین آقاکاشی، مائده طهماسبی، پریسا هاشم‌پور، مانیا علیجانی و لیلا زارع با حضور پژمان جمشیدی و هومن سیدی به ایفای نقش می‌پردازند.
منبع: 
سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1395 - 11:43

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حضور پیمان یزدانیان و کارن ‌همایونفر در جشنواره فیلم فجر | موسیقی ما