برنامه یاد بعضی نفرات
 
در چهارمین شب جشنواره موسیقی فجر؛
«خنیاگران مهر» با آثار بهزاد عبدی روی صحنه رفت
موسیقی ما - در چهارمین روز جشنواره موسیقی فجر و در حالی که برنامه‌ریزی فشرده برای انجام دو اجرا (ارکتسر نیلپر و خنیاگران مهر) در یک سانس باعث تأخیر در آغاز هر دوی این اجراها شده بود، سرانجام گروه «خنیاگران مهر» توانست برنامه خود را در ساعت 22:45 آغاز کند.
 
این گروه به سرپرستی «نیوشا بریمانی» و با صدای «وحید تاج» قطعاتی از «بهزاد عبدی» را اجرا کرد.
 
«خنیاگران مهر» در این اجرا، پنج قطعه موسیقی بدون کلام و ۹ قطعه موسیقی با همراهی وحید تاج را اجرا کرد. «پرواز» برای قانون و ارکستر با تک‌نوازی صدا سدیفی، «بشنو از نی» با شعری از مولانا، «با باران می‌رقصد» برای قیچک و ارکستر با تک‌نوازی شیما شاه‌محمدی، «در محاصره» با شعری از کاظم بهمنی، «ماه، سکوت و تو» برای کمانچه و ارکستر با تک‌نوازی کمانچه نیوشا بریمانی، «سخن عشق» با شعر محمدعلی بهمنی، «رسوای دل» با شعری از رهی معیری و آهنگسازیِ علی تجویدی، «تک‌سوار» برای تار و ارکستر با تک‌نوازی هیلا فیض‌پور، «از یاد رفته» با شعر سعدی، «حیرانی» با شعر حافظ، «بزمان» برای رباب و ارکستر با تک‌نوازی «ترگل خلیقی»، «شورج بار» قطعه‌ای ارمنی با آهنگسازی زوینار هوانسیان، «خوشه چین» با شعری از کریم فکور و آهنگِ روح‌الله خالقی و «طرحی نو» با شعری از حافظ، قطعات اجرا شده در این کنسرت بودند.
 
این کنسرت در ساعت یک بامداد در حالی که بیشتر مخاطبان همچنان در سالن حضور داشتند، به پایان رسید؛ «تاج» و «بریمانی» هر دو از مخاطبانشان عذرخواهی کردند. «بریمانی» همچنین از «بهزاد عبدی» که این روزها برای ضبط موسیقی در خارج از کشور است، تشکر کرد.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1395 - 20:16

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «خنیاگران مهر» با آثار بهزاد عبدی روی صحنه رفت | موسیقی ما