برنامه یاد بعضی نفرات
 
هم‌زمان با مراسم تشییع پیکر درگذشتگان حادثه پلاسکو؛
«عزیزم» با صدای «مهرداد شهسوارزاده» به شهدای آتش‌نشان تقدیم شد
موسیقی ما - «مهرداد شهسوارزاده» در آستانه انتشار آلبوم جدیدش با عنوان «تلنگر» است، قطعه‌ای با عنوان «عزیزم» را منتشر و آن را به شهدای آتش‌نشان تقدیم کرد. این قطعه امروز و همزمان با مراسم تشییع پیکر شهدای آتش‌نشان واقعه پلاسکو در اختیار مخاطبین قرار گرفته و به گفته‌ی شهسوارزاده، «عزیزم» برای تقدیر از شهدای آتش‌نشان در آلبوم جدید این هنرمند قرار خواهد گرفت.
 
ترانه قطعه «عزیزم» سروده‌ه «بابک صحرایی» است و «نیما اورکی» آهنگسازی و تنظیم آن را انجام داده است. همچنین «ستار اورکی» به عنوان ناظر ضبط و موسیقی در تولید این اثر نقش داشته است.
 
شهسوارزاده درباره انتشار این قطعه و تقدیم آن به شهدای آتش‌نشان گفت: «اتفاق ناگواری که حدود دو هفته قبل رخ داد و منجر به شهادت رسیدن تعدادی از آتش‌نشانان فداکارمان شد، تمامی مردم به‌خصوص جامعه هنری را تحت تأثیر قرارداد. به همین خاطر عده‌ای از فعالان عرصه موسیقی در جهت تقدیر از این عزیزان اقداماتی را انجام دادند و من هم به‌عنوان یک هنرمند وظیفه خودم دانستم که قطعه‌ای ساخته و به این مهم بپردازم و آنجایی که در آستانه انتشار آلبوم هم بودیم تصمیم گرفتم این قطعه را در جهت تقدیر از ایثار و فداکاری آتش‌نشانان کشورمان به روح شهدای آتش‌نشان تقدیم کنم و در آلبوم قرار دهم. به‌هرحال آتش‌نشانان برای نجات هم‌وطنانمان جان خود را از دست دادند و همه مدیون این عزیزان هستیم.»
 
قطعه «عزیزم» از آلبوم «تلنگر» که به شهدای آتش‌نشان تقدیم شده را از «تماشاخانه» بشنوید و دانلود کنید.
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 بهمن 1395 - 16:45

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «عزیزم» با صدای «مهرداد شهسوارزاده» به شهدای آتش‌نشان تقدیم شد | موسیقی ما