برنامه یاد بعضی نفرات
 
با دومین اجرای «هم نشین دل»
گروه نریمان به یاد پدر عود ایران روی صحنه رفت
موسیقی ما - گروه نریمان به سرپرستی گلناز جمشیدی و آهنگسازی علی پژوهشگر دومین اجرای «هم نشین دل» را شب گذشته با حضور اهالی موسیقی در تالار رودکی به روی صحنه برد.
 
این برنامه در تالار رودکی در دو بخش موسیقایی به اجرا درآمد. «علی پژوهشگر» در ابتدا به تکنوازی عود پرداخت و در ادامه گروه موسیقی نریمان قطعات پژواک، خاطره و رقص گل ناز را اجرا کرد. در بخش دوم این برنامه نیز گروه نریمان قطعات غریبانه، تک نوازی سنتور،‌ رنگ رخسار،‌ شاهد افلاکی، تک نوازی کمانچه،‌ سرخوشی، و رموزمستی را با اشعار بزرگان شعر ایران حافظ، سعدی،‌ رهی معیری و هوشنگ ابتهاج اجرا کرد و با اجرای قطعه «همنشین دل» این کنسرت پایان یافت.
 
گروه نریمان در سال 84 جمعی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه هنرتهران به همت علی پژوهشگر بنیان نهادند و به پاس سال ها تلاش پدر عود ایران، زنده یاد «منصور نریمان» و نکوداشت نام پرآوازه اش نریمان نام گرفت و این گروه موسیقی در این سال ها آثار متعددی در قالب اجرای صحنه ای و آثاری صوتی و نمایشی با خوانندگان و نوازندگان به نام امروز موسیقی ایران اجرا نموده است.
 
گلناز جمشیدی (سرپرست)، علی پژوهشگر (آهنگساز-عود)، امیر صادقین (خواننده)، فایضه کامیاب (هم آوا)، مرجان راوندی (عود)، متین آهنگری (کمانچه)، امیرعلی رحمانی (سازهای کوبه‌ای) و مهیار جلالی‌پور (دف، سازهای کوبه‌ای) اعضای این گروه موسیقی را تشکیل می‌دهند.
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 - 15:59

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گروه نریمان به یاد پدر عود ایران روی صحنه رفت | موسیقی ما