برنامه یاد بعضی نفرات
 
از سوی موسسه «آوای شباهنگ»
آلبوم «من که خوشبختم» با صدای «بهزاد الماسی» منتشر شد
موسیقی ما - نخستین آلبوم رسمی «بهزاد الماسی» خواننده، آهنگساز و ترانه‌سرای جوان کشور با نام «من که خوشبختم»، روانه بازار موسیقی کشور شد.
 
این آلبوم از 8 قطعه به نام‌های «شاید»، «آرزو کن»، «عکسات»، «چشمات»، «من که خوشبختم»، «ستاره»، «رهام کن» و «نمیشه باورت» تشکیل شده که بهزاد الماسی و امیر قزوینی ترانه‌سرایان آن هستند و بهزاد الماسی آهنگسازی همه قطعات را برعهده داشته است. «نوید نقره‌زاد» نیز تنظیم و مسترینگ قطعات را انجام داده و «پیمان حاتمی» و «حامی حقیقی» میکس آن‌ها را بر عهده داشته‌اند.
 
در آلبوم «من که خوشبختم»، نیما رمضان، بابک ریاحی‌پور، نوید نقره‌زاد، بردیا امیری، یاشار خسروی و آیدا رازمند به عنوان نوازنده هنرنمایی کرده‌اند.
 
سبک این آلبوم پاپ است که در برخی از قطعات فضا به راک هم نزدیک شده و این اتفاق گاه با حضور گیتار الکتریک و گاه با نوع ریتم ایجاد شده است.
 
بهزاد الماسی از 16 سالگی وارد عرصه دوبلاژ شد و پس از یک سال، فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرد. او طی این سال‌ها در انیمیشن‌های بسیاری چون عصر یخبندان، فروزن، هتل ترانسلیوانیا، اسمورف‌ها و... و در دوبله فیلم‌هایی چون «کمپ ایکس ری» با بازی کریستن استورات و پیمان معادی و صداپیشگی نگار جواهریان حضور داشت.
 
این خواننده جوان فعالیت حرفه‌ای موسیقی را با ساخت قطعاتی برای انیمیشن‌ها آغاز کرد و شروع همکاری‌اش با صدا و سیما با ساخت تیتراژی برای رادیو تهران بود. پس از آن در برنامه‌های مختلف رادیو و تلویزیون همچون خندوانه، شکرستان، محرمانه خانوادگی و همچنین تیزرهای تبلیغاتی، به عنوان آهنگساز فعالیت کرد.
 
آلبوم «من که خوشبختم» توسط موسسه فرهنگی هنری «آوای شباهنگ» روانه بازار موسیقی کشور شده است. آیین رونمایی از این آلبوم به زودی و با حضور جمعی از عوامل آلبوم برگزار می‌شود که جزئیات بیشتر آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

مخاطبین برای ستاره دادن و درج نظر درباره این آلبوم، به صفحه آن در بخش آلبوم‌های سایت «موسیقی ما» مراجعه کنند.
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 خرداد 1396 - 13:34

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «من که خوشبختم» با صدای «بهزاد الماسی» منتشر شد | موسیقی ما