برنامه یاد بعضی نفرات
 
دوشنبه 19 تیر در فرهنگسرای نیاوران
کاوه دولت‌نیا آخرین اجرای «گل مرداب» را روی صحنه می‌برد
موسیقی ما - کاوه دولت‌نیا، روز دوشنبه 19 تیر، آخرین اجرای آلبوم «گل مرداب» را در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌برد. علاوه بر این قرار است پیش از آن، روز یکشنبه ۲۱ خرداد هم، کنسرت دیگری را در «خیریه رعد» واقع در شهرک غرب برگزار کند.

کاوه دولت‌نیا، پس از انتشار اولین آلبوم رسمی خود در سال 93، مهرماه سال گذشته برای اولین‌بار روی صحنه رفت و با توجه به استقبال مخاطبان از آن برنامه، کنسرت دیگری را در آذرماه با حضور افتخاری «همایون مجدزاده» برگزار کرد.

کاوه دولت‌نیا درباره این کنسرت که قرار است با اتفاقات جدیدی همراه باشد به «موسیقی ما» می‌گوید: «در تنظیم قطعات اجرایی در این برنامه تغییراتی به وجود آورده‌ایم و قرار است 13 قطعه اجرا کنیم که ده قطعه از آلبوم «گل مرداب» و 3 تک‌ترک است.»

همایون مجدزاده، سرپرست گروه «کهت‌مَیان» نیز که میکس و مستر اولین آلبوم این خواننده با نام «گل مرداب» را برعهده داشت و در چند قطعه به عنوان نوازنده گیتار سولو حضور داشته، احتمالاً همانند کنسرت سال گذشته این خواننده، او را در سه قطعه «لب خاموش»، «ترک شیرازی» و «حسرت» همراهی خواهد کرد. البته این پایان ماجرا نیست و قرار است این دو هنرمند، یک سورپرایز ویژه هم برای طرفدارانشان روی صحنه داشته باشند. علاوه بر آن، دولت‌نیا، قطعه «ایران» را با آهنگسازی خودش و تنظیم همیون مجدزاده آماده انتشار دارد که به زودی آن را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

کاوه دولت‌نیا تاکنون در سالن‌های برج آزادی و ایوان شمس روی صحنه رفته و قرار است سومین کنسرت خود را در فرهنگسرای نیاوران برگزار کند. او درباره تنوع انتخاب سالن‌های کنسرت می‌گوید: «اصولاً استیجی که ارتفاع داشته باشد را ترجیح می‌دهم و تنوع‌طلبی و ماجراجویی برایم اهمیت دارد. در ضمن با توجه به اینکه آقای امید خاکباز (معاون اجرايى بنياد آفرينش‌هاى هنرى نياوران) کنسرت من را دیده و خوشبختانه توانسته بودند ارتباط خوبی با آثار برقرار کنند، به من کمک کردند تا بتوانم در این سالن کنسرت برگزار کنم.»

در این برنامه که ساعت 21 در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود، احسان یوسف‌بیک (کیبورد و پیانو)، مجید امیری (گیتار الکتریک)، محمد محمدلو (گیتارباس) و شهرام نادری (درامز) کاوه دولت‌نیا را همراهی خواهند کرد. بلیت فروشی این کنسرت از امروز آغاز شده و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سامانه بلیت‌فروشی «ایران کنسرت» مراجعه کنند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 خرداد 1396 - 14:45

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کاوه دولت‌نیا آخرین اجرای «گل مرداب» را روی صحنه می‌برد | موسیقی ما