برنامه یاد بعضی نفرات
 
برای اولین بار یک نوازنده ایرانی به معتبرترین کمپانی پرکاشن‌ اروپا پیوست
«روزبه زرعی» آرتیست شرکت اشلاگورک آلمان شد
موسیقی ما - «روزبه زرعی» مدرس، پژوهشگر و نوازنده سازهای کوبه‌ای ایرانی و جهانی، توسط کمپانی «اشلاگورک» آلمان که جز قدیمی‌ترین و معتبرترین کمپانی‌های پرکاشن اروپا و جهان به حساب می‌آید، به عنوان آرتیست بین‌المللی از کشور ایران انتخاب شد.
 
 کمپانی سازهای کوبه‌ای «اشلاگورک» از اولین کمپانی‌هایی است که در اروپا به تولید سازهای کوبه‌ای از جمله کاخن، فریم درام و کوزه و...‌ پرداخت که می‌توان آن را معتبرترین کمپانی پرکاشن آلمان دانست و بعضی از محصولات این کمپانی هیچ نمونه‌ی مشابهی در برندهای دیگر ندارند.
 
این مجموعه که هنرمندان شاخص بین‌المللی را از کشورهای مختلف جهان انتخاب می‌کند و به عضویت خود درمی آورد، این بار و برای نخستین بار از ایران «روزبه زرعی» را به عنوان هنرمند بین المللی خود در عرصه‌ی نوازندگی سازهای کوبه‌ای انتخاب کرده است.
 
روزبه زرعی نوازنده جوان و چیره‌دست سازهای کوبه‌ای است که با هنرمندان برجسته‌ای همچون سالار عقیلی، وحید تاج، حجت اشرف زاده، روزبه نعمت‌الهی و... همکاری داشته و سبکی خاص و متفاوت در اجرای فضاهای ریتمیک دارد.
 
زرعی می‌گوید: «همیشه باید از متد روز دنیا استفاده کرد و ارتباط با منابع معتبر جهانی نباید قطع نباید شود. ایران گنجینه‌ی بی بدلیلی از ریتم است و باید این گنجینه به تمام جهانیان ارائه شود. با آرزوی این‌که جوانان هنرمند ایرانی بیش از پیش در عرصه های بین‌المللی افتخارآفرینی کنند.»
تاریخ انتشار : شنبه 10 تیر 1396 - 12:51

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «روزبه زرعی» آرتیست شرکت اشلاگورک آلمان شد | موسیقی ما