برنامه یاد بعضی نفرات
 
با هنرنمایی «حمید متبسم»
آلبوم «سپیدار» منتشر و اجرا می‌شود
موسیقی ما - آلبوم سه‌تارنوازى حمید متبسم با عنوان «سپیدار» به زودی  منتشر و همزمان  با انتشار اجرا مى‌شود.
 
این آلبوم که حاوی هشت قطعه تک‌نوازی سه‌تار است و آخرین اثر «حمید متبسم» به شمار می‌آید، روز 21 مردادماه امسال توسط نشر موسیقی «آوا خورشید» منتشر خواهد شد و هم‌زمان قطعات این آلبوم که به صورت اجرای ضربی بر اساس ردیف دشتی هستند، در بنیاد آفرینش‌هاى هنرى نیاوران اجرا می‌شود. نکته ویژه درباره این اجرا که توسط مركز موسیقى بتهوون برگزار می‌شود، این است که اجرای آن تنها در شب 21 ام مردادماه است و اجرای دیگری از این قطعات در روزهای بعد یا قبل به صحنه نخواهد رفت.
 
حمید متبسم  که به تازگی کنسرت‌های «تار و پود» را با وحید تاج به صحنه برد، مدتی است که بیشتر به نوازندگی سه‌تار بازگشته و باز هم با این ساز عجین شده است. او که فعالیت حرفه‌ای‌اش در موسیقی را با نوازندگی سه‌تار آغاز کرد، در سال‌های آخر کانون چاوش هم به نوازندگی این ساز پرداخت. سه سال پیش شته نیز آلبوم تک‌نوازی سه‌تار «نوای دریا»  را توسط نغمه حصار منتشر کرد. «سپیدار» دومین آلبوم این آهنگساز و نوازنده در اجرای تک‌نوازی سه‌تار محسوب می‌شود.
 
مراسم رونمایی این آلبوم ساعت 20:30 روز شنبه 21 مرداد 1396 به میزبانی مرکز موسیقی بتهوون در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود. اهدای آلبوم «سپیدار» اثر حمید متبسم به مخاطبان کنسرت و حضور در مراسم جشن امضای آلبوم در محوطه فرهنگسراى نیاوران پس از اجرا، از جمله اتفاقاتی است که برای این مراسم برنامه‌ریزی شده است.
 
مخاطبان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه كنند و یا با مركزموسیقى بتهوون به شماره 02188340199 تماس بگیرند.
تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1396 - 13:58

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «سپیدار» منتشر و اجرا می‌شود | موسیقی ما