برنامه یاد بعضی نفرات
 
با حضور چهار زنگ و لحن و شیوه‌ی صدای متفاوت
نخستین شب موسیقی ارسباران برگزار شد
موسیقی ما- نخستین شب موسیقی ارسباران با حضور چهار آوازخوان برگزار شد و علی رستمیان، امیر مداح، علیرضا حاجی‌طالب و علی شیرازی با داشتن چهار رَنگ و لحن و شیوه صدای متفاوت در اولین شب موسیقی ارسباران به اجرای برنامه پرداختند.

کانون موسیقی ارسباران مبدع و مجری «شب موسیقی ارسباران» بود که نخستین نشست از سلسله برنامه‌هایش به هنر آواز ملی اختصاص داشت. ابتدا توسط حمید سهرابی، مجری برنامه اعلام شد که این برنامه قرار است به صورت فصلی یا دوماهانه برگزار شود و هر بار به بخش یا ژانری از موسیقی هنری و جدی اختصاص پیدا کند: «این ژانرها از میان موسیقی فیلم، موسیقی اقوام، موسیقی کلاسیک و موسیقی اصیل ایرانی در دو شاخۀ سازی و آوازی انتخاب خواهند شد.»

در ادامه‌ی برنامه هر یک از خوانندگان به همراه نوازندگان مختص بخش خودشان، به ترتیب و به طور جداگانه روی صحنه آمدند و آواز خواندند. در بخش اجراهای این رویداد که 11 مردادماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد، آواز علی رستمیان در دستگاه شور را گروه چهارباغ (شامل دو فرزند هنرمندش آوا و محمدرضا رستمیان، به همراه نازنین تن‌ساز و شایان یزدی‌زاده) همراهی کردند. صدای امیر مداح را هم استاد میلاد کیایی نوازنده و آهنگساز قدیمی با سنتور جلوه ‌بخشید. آواز علیرضا حاجی طالب را محمدامین اکبرپور با تار و صدای علی شیرازی را نیز مجید پایدار (او هم تارنواز است) همراهی کردند.
تاریخ انتشار : جمعه 13 مرداد 1396 - 14:28

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نخستین شب موسیقی ارسباران برگزار شد | موسیقی ما