برنامه یاد بعضی نفرات
 
ویدئوکلیپ «تیکولو تیکو» منتشر شد
«گل اومد بهار اومد» به روایت «میدان آزادی»
موسیقی ما - تازه‌ترین موزیک ویدئو گروه «میدان آزادی» با نام «تیکولو تیکو» برای انتشار در اختیار سایت موسیقی ما قرار گرفت.
 
فضای قطعه «تیکولو تیکو» متأثر از موسیقی ایرانی و راک است که صبا مقدمی ویدئوکلیپ آن را به صورت استاپ موشن تهیه کرده و نیما راوند هم آنها را به عنوان خواننده همراهی کرده است. ترانه این قطعه با نگاهی به آهنگ قدیمی «گل اومد، بهار اومد» سروده شده و نوعی نگاه انتقادی به نوع زندگی امروز دارد.
 
گروه «میدان آزادی» که چندین سال با کلام انگلیسی فعالیت می‌کرد، از سال ۹۴ شروع به خواندن قطعات فارسی کرد و در همین راستا، سال گذشته قطعه «تهران 94» را منتشر کرد. آنها در این مدت اجراهای زیادی در تهران داشته‌اند که از جمله آنها می‌توان به اجرا در فرهنگسرای ارسباران، خانه هنرمندان ایران، مجموعه چارسو و... اشاره کرد. قطعات این گروه موسیقی محور، از موسیقی ایرانی متأثر است و در زیر مجموعه سبک‌هایی چون جز، راک و فانک قرار می‌گیرد که شاید قسمت فانک موسیقی میدان آزادی باعث ایجاد وجه تمایزی مشهود نسبت به سایر گروه‌های داخلی شده باشد.
 
این گروه چهار نفره از فرزان فرهنگ‌مهر (گیتار) ، سپهر آرین (گیتار الکتریک)، میلاد رحیمی (گیتارباس) و بهنام برآبادی (درامز) تشکیل شده که معمولاً در اجراهای زنده، نوازنده گیتارباس آنها یعنی میلاد رحیمی وظیفه خواندن قطعات را برعهده دارد. سبک کاری گروه در اجراهای زنده تعریف دقیقی ندارد و از فانک و هارد راک تا مینیمال راک را می‌توان در آنها شنید.
 
می‌توانید ویدئو کلیپ  «تیکولو تیکو» از گروه «میدان آزادی» را از تماشاخانه سایت موسیقی ما ببینید و دانلود کنید.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 شهریور 1396 - 18:27

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «گل اومد بهار اومد» به روایت «میدان آزادی» | موسیقی ما