برنامه یاد بعضی نفرات
 
روزهای ۱۹ و ۲۰ بهمن برگزار می‌شود
اولین اجرای آلبوم جدید «چارتار» در برج میلاد
موسیقی ما - گروه «چارتار» بعد از انتشار سومین آلبوم خود با نام «دریا کجاست؟» تور کنسرت‌هایش را آغاز کرده و به این ترتیب روزهای ۱۹ و ۲۰ بهمن، چهار سانس در برج میلاد تهران روی صحنه می‌رود.
 
«چارتار» که شهریور ماه سال جاری در برج میلاد روی صحنه رفت و به نوعی با آلبوم «جاده می‌رقصد» خداحافظی کرد، قرار است در این کنسرت تمام ده قطعه آلبوم جدید و همچنین قطعات پرطرفدار دو آلبوم پیشین مثل «آشوبم»، «باران تویی»، «آسمان هم زمین می‌خورد»، «هندسه» و... را اجرا کند.
 
آرش پژند مقدم (نوازنده درامز) و دارا دارایی (نوازنده گیتارباس) همانند اجراهای پیشین آرمان گرشاسبی را به عنوان خواننده همراهی می‌کنند و هنرمندانی چون فرزاد فخرالدینی (نوازنده گیتار الکتریک)، حمزه یگانه (نوازنده کیبورد) و شایان ریاحی (نوازنده سازهای کوبه‌ای) هم به آنها اضافه شده‌اند. آیدین ترکیان به عنوان نوازنده کمانچه در دو قطعه حضور خواهد داشت و آرین قیطاسی هم با ساز ابوا گروه را در این کنسرت همراهی می‌کند.
 
علاوه بر آن، اعضای «چارتار» قرار است تا پایان سال جاری در یکی دو شهرستان هم روی صحنه بروند و بعد از عید تور مفصل شهرستان‌ها را در دستور کار قرار دهند که اخبار آن متعاقباً اعلام خواهد شد.
 
کنسرت چارتار در روزهای پنج‌شنبه و جمعه نوزدهم و بیستم بهمن‌ماه، ساعت‌های ۱۸ و ۲۱:۳۰ در مرکز همایش‌های برج میلاد، به تهیه‌کنندگی حسین توتونچیان (شرکت فرهنگی هنری ققنوس) برگزار می‌شود که برای تهیه بلیت می‌توانید به سایت ایران کنسرت مراجعه کنید.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1396 - 14:06

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اولین اجرای آلبوم جدید «چارتار» در برج میلاد | موسیقی ما