برنامه یاد بعضی نفرات
 
پنجم و ششم اسفند ماه
گروه نیوش به نفع کودکان سرطانی می‌نوازد
موسیقی ما - کنسرت گروه موسیقی «نیوش»، پنجم و ششم اسفند ماه در سالن آمفی‌تئاتر بیمارستان محک به نفع کودکان مبتلا به سرطان محک و با حضور این کودکان برگزار خواهد شد. در این برنامه قطعاتی مانند «شب‌زده»، «صدای قلب»، «عین و شین و قاف»، «انار نخل خنده» و برخی قطعات دیگر را از آلبوم‌ «کینه» و آلبوم جدید نیوش اجرا خواهد شد.

در این اجرای خیریه آرش قهرمانلو (سرپرست و خوشنویس)، کیکاووس مختاری (رهبر ارکستر نیوش، تنظیم‌کننده، نوازنده‌ی پیانو و سینتی سایزر) و سروش قهرمان‌لو (خواننده و  نوازنده سه‌تار و سه‌تار الکتریک) به عنوان اعضای ثابت گروه و همچنین ستار خطابی (نوازنده‌ی دف و دمام و تنبک و سازهای کوبه‌ای) و علی آقایی (نوازنده‌ی دف) به عنوان اعضای میهمان گروه «نیوش» را همراهی می‌کنند.

پس از مستقل شدن «سروش قهرمانلو» از گروه «جلال ذوالفنون»، گروه «نیوش» در سال 1388 توسط «آرش و سروش قهرمانلو» پایه گذاری شد. گروه «نیوش» از صداهای قلم نی خوشنویسی و ساز سه تار- الکتریک (سه تار افکت) ابداعی «سروش قهرمانلو» در اجرا وضبط استفاده می‌کند. در این گروه «آرش قهرمانلو»، «سروش قهرمانلو»، «کیکاووس مختاری» «آرش آرد فروشان»، «سهراب فتحعلی زاده» حضور دارند. کارنامه ی اجرای زنده « نیوش» پربار است. به عنوان نمونه می‌توان به پرفورمنسی براساس طرح «آرش قهرمانلو» در «هفت ایستگاه مترو»، اجرا در فستیوال «ایران/آوای امروز» در سال 91 که به همت «فیلارمونی کلن وهامبورگ» و «آکادمی هنرهای جهان» برگزار شد را به این لیست اضافه کرد.
تاریخ انتشار : شنبه 28 بهمن 1396 - 14:19

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گروه نیوش به نفع کودکان سرطانی می‌نوازد | موسیقی ما