برنامه یاد بعضی نفرات
 
اولین کنسرت این خواننده راک بعد از بیست سال حضور در موسیقی، در برج آزادی برگزار می‌شود
هومن اژدری: از خداوند ممنونم که صدای من را شنید
موسیقی ما - هومن اژدری سرانجام بعد از بیش از بیست سال فعالیت در حوزه موسیقی، روز پنجشنبه 8 شهریور ساعت 22 اولین کنسرتش را در برج آزادی روی صحنه می‌برد.
 
هومن اژدری خواننده، آهنگساز و ترانه‌سرای موسیقی راک و کانتری، سال‌ها است که در حوزه موسیقی فعال است و بیشتر کارهایش را در قالب گروه‌هایش پیش برده که گروه «مد سیتی» یک نمونه از آنها است. این هنرمند مولف، تعلیم آوازش را از نوجوانی با بزرگان عرصه موسیقی همچون فریدون فروغی، محمدرضا صادقی و محمد نوری پیش برده و جزء هنرمندان نسل اولی است که موسیقی راک را در دهه هفتاد به گوش مخاطبانش رساند.
 
او حدوداً بیست ساله بود که اولین گروهش را با نام «موج نو» تشکیل داد و برای رسیدن به سبکی که در ادامه دنبال کرد «جیمی هندریکس» و گروه «دِ دورز» تأثیر زیادی رویش داشتند.
 
هومن اژدری که تک قطعه های بسیاری منتشر کرده، شهریور سال گذشته با انتشار قطعه «تناقض» به جریان رسمی موسیقی پیوست و همچنین آلبوم «میوت ایجنسی» با صدای او و موسیقی سیاوش امامی منتشر شد. او حالا قرار است اولین کنسرتش را برگزار کند که بر ای آن در اینستاگرام خود نوشته: «دوستان بالأخره مجوز کنسرت برای هشت شهریور صادر شد! تا به حال چند بار نوشتم و پاک کردم چون نمی‌دانم از کجا شروع و تشکر کنم. اما قبل از هر چیز از خداوند واقعی و قدرتمند خودم تشکر می‌کنم که صدای من را شنید...»
 
اژدری که برای این کنسرت سازهای درامز، گیتار باس، گیتار الکتریک و کیبورد را در نظر گرفته و خودش هم علاوه بر خواندن، گیتار آکوستیک می‌نوازد، به «موسیقی ما» می‌گوید برای این کنسرت ترکیبی از قطعات قدیمی و جدیدش را اجرا می‌کند که از آن جمله می‌توان به قطعات «من و تو» و «گم شده» از گروه «مد سیتی» و همچنین «چرت بعد از ظهر»، «سر تا پا صدا»، «در گیر زمان»، «روزای بی تو»، «نباشی» و... اشاره کرد. علاوه بر آن آلبوم جدیدی در دست دارد که این روزها مشغول تولید آن است و به زودی چند قطعه و موزیک ویدئو از آن را منتشر و در این کنسرت هم چند قطعه از این آلبوم اجرا می‌کند.
 
نخستین کنسرت هومن اژدری روز پنجشنبه هشت شهریور به تهیه‌کنندگی یاشار درفشه در برج آزادی برگزار می‌شود که برای تهیه بلیت آن که فروشش از امروز (سه‌شنبه 23 مرداد) آغاز شده، می‌توانید به سایت ایران کنسرت مراجعه کنید.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مرداد 1397 - 16:22

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود هومن اژدری: از خداوند ممنونم که صدای من را شنید | موسیقی ما