برنامه یاد بعضی نفرات
 
در سومین تجربه همکاری با کمال تبریزی
محمدرضا علیقلی به «ما همه با هم هستیم» پیوست
موسیقی ما - محمدرضا علیقلی آهنگساز برجسته موسیقی ایران در سومین تجربه همکاری با کمال تبریزی و هفتمین تجربه همکاری با سیدرضا میرکریمی، موسیقی فیلم «ما همه با هم هستیم» را می‌سازد.
 
محمدرضا علیقلی در میانه مراحل فنی آماده‌سازی نهایی فیلم سینمایی «ما همه با هم هستیم» به کارگردانی کمال تبریزی، کار ساخت موسیقی این فیلم را آغاز کرد.
 
علیقلی پیش از این در فیلم «امکان مینا» با این کارگردان همکاری داشته که برایش موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین موسیقی فیلم از سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر (سال 94) هم شد. «ما همه با هم هستیم» به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه‌کنندگی سیدرضا میرکریمی، پربازیگرترین فیلم سینمای ایران است که پیش‌بینی می‌شود یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های گیشه سال ۹۸ باشد.


محمدرضا علیقلی پیش از این با فیلم‌های «نرگس»، «قدمگاه» و «خیلی دور خیلی نزدیک» سیمرغ جشنواره را به خانه برده بود و آخرین بار همزمان با دو فیلم «امکان مینا» به کارگردانی کمال تبریزی و «دختر» به کارگردانی رضا میرکریمی موفق به دریافت این جایزه شد تا به این ترتیب جزء یکی از رکوردداران دریافت سیمرغ جشنواره فیلم فجر قرار گیرد.
 
«ما همه با هم هستیم» روایتی کمدی از سقوط یک هواپیما و رازهای مسافران آن است که مهران مدیری، محمدرضا گلزار، لیلا حاتمی، ویشکا آسایش، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، مانی حقیقی، جواد عزتی، سروش صحت، حسن معجونی، مهران غفوریان، نادر فلاح، سیروس گرجستانی، اِشپیتیم آرفی، علی شادمان، رضا ناجی، سام نوری، فرزین محدث، بهادر مالکی، یداله شادمانی، محمدمهدی حسینی‌نیا، شیرین آقا کاشی، بهزاد قدیانلو، لیدا فتح‌اللهی، شیوا بلوچی و دانیال کاظمی در آن ایفای نقش کرده‌اند.


محمدرضا عقیلی که در بخش نامزدی برای دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فجر جزء رکورداران است، دو سال پیش با انیمیشن «رهايی از بهشت» ساخته علی نوری اسكويی در جشنواره حضور داشت که به مدت يك سال و نيم مشغول ساخت موسيقی آن بود اما نامش در میان نامزدها هم قرار نگرفت؛ این در حالی بود که در جشنواره فیمو سینمای اسپانیا نامزد دریافت جایزه بهترین موسیقی متن شد.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1397 - 15:34

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود محمدرضا علیقلی به «ما همه با هم هستیم» پیوست | موسیقی ما