برنامه یاد بعضی نفرات
 
اجراهای پاییزی این خواننده به تهیه‌کنندگی شرکت «ایران گام» برگزار شد
دیدار محمد علیزاده با دوستدارانش پس از هفت ماه در تهران
موسیقی ما «محمد علیزاده» پس از حدود هفت ماه دوری از کنسرت‌ها طی روزهای دوم و آذر در تهران روی صحنه رفت. این برنامه به میزبانی سالن میلاد نمایشگاه‌ بین‌المللی پایتخت و به تهیه‌کنندگی شرکت «ایران گام» به مدیریت «صدرالدین حسین‌خانی» روی صحنه رفت  و عاشقانه‌هایش را با دوستدارانش مرور کرد. در ابتدای این برنامه با پخش کلیپی، نوازنده ها روی صحنه حاضر شدند و کنسرت با قطعه ریتمیک همینه که هست آغاز شد. محمد علیزاده پس از این قطعه ضمن خوش آمدگویی به حضار اعلام کرد پس از حدود هفت ماه استراحتی که به ان نیاز داشته کنسرت پرانرژی را به همراه اعضای گروهش اجرا خواهد کرد.
 
 
این خواننده و اعضای گروهش برای کنسرت خود ترکیبی از قطعات ریتمیک و آرام را انتخاب کرده بودند و پس از قطعه اول سراغ آهنگ گاهی بخند رفتند و پس از آن نوبت قطعه چهل درجه بود. در ادامه محمد علیزاده گفت:«اکنون می‌خواهم قطعه‌ای را بخوانم که چند سال پیش منتشر کرده بودیم.» با این توضیحات او سراغ قطعه زخم رفت که با همراهی پیانو امیرحسین اویسی اجرا شد. یکی از نکات جالب این کنسرت که مورد توجه طرفداران علیزاده هم قرار گرفت تنظیم جدید اغلب قطعات بود که باعث شده بود این کنسرت نسبت به اجراهای قبلی علیزاده رنگ و بوی متفاوتی داشته باشد.
 
 
پس از قطعه احساس، زندگی با همراهی سولوی داربوکا حمیدرضا نصرالهی اجرا شد. نوازنده پرکاشنی که عضو جدید گروه محمد علیزاده است و این اولین کنسرت تهران او با این خواننده بود. بعد از اجرای این کار ریتمیک، محمد علیزاده گفت:«شعر از دل برود هر آنکه از دیده برفت را قبول نداریم چون بعضی ها هستند که به قلب آدم چسبیده‌اند و حتی در کنسرت هم ما را رها نمی‌کنند.» این توضیحات مقدمه‌ای بود برای اجرای آهنگ خاطرت تخت که هفته گذشته به تهیه‌کنندگی شرکت ایران گام منتشر شد و مورد توجه طرفداران محمد علیزاده قرار گرفت. در پایان این کار هم داود اریکه با سولوی ساکسوفون اعضای گروه را همراهی کرد.
 
 
قطعه قدیمی و خاطره‌انگیز جز تو و برگرد در اواسط رپرتوار این کنسرت اجرا شدند و بعد از آن محمد علیزاده سراغ قطعه برادر رفت.  اثری که در این کنسرت هم مانند اجراهای گذشته طرفداران زیادی داشت. اما یکی از محبوب‌ترین قطعات محمد علیزاده، عشقم این روزا است که در فضایی احساسی و با همخوانی بالای حاضرین در سالن اجرا شد. اثری که سال گذشته تندیس طلایی بهترین تک قطعه موسیقی پاپ داخل آلبوم را از چهارمین جشن سالانه «موسیقی ما» کسب کرد. نهایتاً هم پس از قطعه بی تو آینده کنسرت محمد علیزاده با ریمیکس پرانرژی و شاد زندگی به پایان رسید.
 
 
امیرحسین اویسی (کیبورد، پیانو و رهبر ارکستر)، حمیدرضا نصرالهی (پرکاشن)، ایمان ذاکری (درامز)، بهمن میرزازاده (لیدگیتار)، فراز نصیری (گیتار الکتریک)، علی پورنگهبان (گیتاربیس)، اشکان صدیق آذر (لانچ پد)، داود اریکه (ساکسوفون و فلوت) و پوریا فیروزی (کیبورد) اعضای ارکستر محمد علیزاده بودند که در این کنسرت ها اجرای موفقی را روی صحنه بردند. همچنین پدر و مادر محمد علیزاده، پدر و مادر بهنام بانی، میلاد ترابی، شهاب اکبری، سجاد افشاریان، بهرام افشاری، فرهاد ظریف، فرزاد حاتمی، مهرتاش شیخ‌الاسلام و مژده لواسانی مهمانان محمد علیزاده در این کنسرت‌ها بودند.
 
 
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 آذر 1397 - 18:17

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود دیدار محمد علیزاده با دوستدارانش پس از هفت ماه در تهران | موسیقی ما