برنامه یاد بعضی نفرات
 
اجرای قطعات جدید این گروه در اولین کنسرت زمستانی
مانکن‌ها در کنسرت «هوروش بند»
موسیقی ما - گروه هوروش که بیش از یک سال از آغاز فعالیتش می‌گذرد، به‌تازگی در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه رفت و اجرایی متفاوت نسبت به آنچه‌ پیش از این روی صحنه برده بود برگزار کرد.

نخستین کنسرت‌های زمستانی هوروش بند در پایتخت، با خوانندگی «مهدی دارابی» و به تهیه‌کنندگی شرکت ققنوس، ۱۰ و ۲۴ دی ۱۳۹۷ طی چهار سانس در حالی برگزار شد که تغییرات قابل توجهی در سازبندی قطعات کنسرت به وجود آمده بود.

هوروش‌بند که از شهریور ۱۳۹۶ برگزاری کنسرت‌هایش را آغاز کرده، چند بار تغییراتی در ارکستر خود را تجربه کرد و حالا به نظر می‌رسد طی چند ماه اخیر و با حضور «رضا پوررضوی» -که پیش‌تر به عنوان یکی از میکس‌من‌های پرکار شناخته می‌شد- در جایگاه رهبر ارکستر، به ثبات رسیده است. اجراهای اخیر هوروش‌بند را باید دوران پوست‌اندازی این گروه موسیقی پاپ پس از یک‌سالگی‌اش دانست. ارتقای کیفیت مدیریت صحنه توسط خواننده و انجام حرکات هماهنگ و برنامه‌ریزی‌شده‌ی نوازندگان گروه و ایده‌پردازی در خصوص آن حین اجرای قطعات مختلف، باعث شده مخاطب هوروش‌بند لحظات پرهیجانی را در کنسرت این گروه تجربه کند.

جالب‌ترین بخش کنسرت اخیر این گروه، هنگام اجرای قطعه «خالیه جای تو» رقم خورد؛ جایی که پس از اجرای وِرس اول قطعه و با قطع شدن موزیک، حضار با خیال پایان اجرای قطعه به تشویق گروه پرداختند. اما همه‌ی اعضای ارکستر به سبک «چالش مانکن» در جای خود میخ‌کوب شدند و پس از ۱۰ ثانیه سکون، مجدداً به اجرای این قطعه پرداختند. جالب آن‌که «خالیه جای تو» هنگام انتشار با استقبال کمتری نسبت به قطعات موفق هوروش‌بند روبرو شده بود. اما احتمالاً این اقدام ارکستر و نیز تنظیم متفاوت قطعه، باعث خواهد شد من‌بعد در دسته‌ی کارهای پرطرفدار کنسرت‌های هوروش قرار بگیرد؛ اتفاقی که برای قطعه «فاصله نه» افتاده بود.

در این کنسرت‌ها قطعات جدید «عاشقم کردی» و «ترکم نکنیا» برای نخستین بار در تهران اجرا شد.

بابک زرین، بهنام بانی، سید جواد هاشمی، حامد برادران، ایمان ابراهیمی، بهتاش زرین، هومن جوادی، آصف آریا، محراب فاطمی و... از جمله میهمانان کنسرت‌های ۱۰ و ۲۴ دی هوروش بند بودند.

هوروش‌بند کنسرت‌هایش را به تهیه‌کنندگی شرکت «ققنوس» به مدیریت «محمدحسین توتونچیان» برگزار می‌کند. مسعود جهانی (مدیر هنری)، حمید فریزند (مدیر گروه) و سامی آهنگری (مدیر برنامه) از‌ جمله اعضای موثر این گروه هستند.

در ادامه گزارش مفصل تصویری از کنسرت ۱۰ و ۲۴ دی ۱۳۹۷ هوروش بند در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران با عکس‌هایی از «سعید عبداللهی» و «مرتضی قربانی» را ببینید. همچنین گزارش ویدئویی از کنسرت زمستانی هوروش بند در تهران که توسط گروه هنری رسانه‌ای «آوش» تولید شده را از تماشاخانه ببینید و دانلود کنید.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 دی 1397 - 13:31

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مانکن‌ها در کنسرت «هوروش بند» | موسیقی ما