برنامه یاد بعضی نفرات
 
از چهاردهم تا شانزدهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود
کنسرت ارکستر آلمانی در دانشگاه تهران
موسیقی ما - ارکستر آنسامبله هوریزونته آلمان در پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران، کنسرت و کارگاه آموزشی برگزار می‌کند. این گروه موسیقی آلمانی از 14 تا 16 اردیبهشت ماه در دانشکده هنرهای نمایشی و موسیقی این پردیس به اجرای برنامه می‌پردازد.

این گروه از آنسامبل‌های حرفه‌ای در حوزه موسیقی معاصر است که فعالیت آن در دانشگاه کلن و دتمولد متمرکز است و با حمایت مؤسسه DAAD و انستیتوی گوته به ایران سفر می‌کنند.

فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده در همکاری دوجانبه مابین گروه موسیقی و این گروه شامل برگزاری کنسرت موسیقی معاصر و سمینار بین رشته‌ای با مشارکت گروه آموزشی فلسفه در روز یکشنبه 15 اردیبهشت از ساعت 13:30 تا 15:30 (سمینار) و 14 تا 18 (کنسرت) در تالار آوینی برگزار می‌شود.

این گروه دو کارگاه آموزشی در صبح روز دوشنبه 16 اردیبهشت از ساعت 10 تا 13 نیز برگزار می کند که به تحلیل قطعات اجرایی در کنسرت می‌پردازند.

اجرای کنسرت موسیقی معاصر از قطعات تصنیف شده توسط دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد رشته آهنگسازی و همکاری دانشجویان رشته نوازندگی پردیس هنرهای زیبا توسط این گروه که از ساعت 14-18 روز دوشنبه 16 اردیبهشت در تالار شهید آوینی برگزار می‌شود.
تاریخ انتشار : شنبه 14 اردیبهشت 1398 - 18:02

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت ارکستر آلمانی در دانشگاه تهران | موسیقی ما