برنامه یاد بعضی نفرات
 
مدیر برنامه‌های این خواننده خبر داد
بستری شدن بهنام صفوی در اصفهان
موسیقی ما - از آن روزی که خبر بیماری بهنام صفوی طرفدارانش را شوکه کرد، چهار سال می‌گذرد. آن هم زمانی که مردم همچنان پیگیر روند درمان مرتضی پاشایی بودند و شنیدن خبر توموری که حالا شش سال است مغز این خواننده جوان را برای زندگی انتخاب کرده، خبری تلخ، شوک‌آور و دور از ذهن بود. بارها اخبار ضد و نقیضی منتشر شد و دل طرفدارانش، به‌خصوص پدر و مادرش را لرزاند اما چه کنیم که انگار دیگر نمی‌توان در این عصر آهنی، در میان این میدان‌های پُردود و مردم پُرداد، زندگی و حتی مرگ راحتی داشت.
 
حالا باز هم مدیربرنامه‌های بهنام صفوی از بستری شدن این خواننده در بیمارستان خبر داده است.
 
رضا فوادیان می‌گوید بهنام صفوی در پانزده روز گذشته به علت وخیم شدن وضعیتش، برای درمان به بیمارستانی در اصفهان منتقل و بستری شده است: «بعد از مدت‌ها که وضعیت جسمانی بهنام صفوی پایدار بود، به دلیل کاهش اکسیژن خون و همچنین ضعف جسمانی و کسالت به بیمارستانی در اصفهان منتقل شد و همچنان در همین بیمارستان بستری است.»
 
بعد از این دوره درمانی و بستری شدن بهنام صفوی، در حال حاضر حال او بهتر از قبل شده و دوباره وضعیت نسبتاً پایداری را پیدا کرده است. اما در طول مدت زمان درمان بیماری‌اش، به دلیل مصرف روزانه دارو، هوشیاری کاملی ندارد.
 
مدیربرنامه‌های این خواننده می‌گوید این‌که چه زمانی بهنام صفوی از بیمارستان مرخص شود به تشخیص کامل پزشکان مربوط است اما با توجه به بهبود روند درمانی و پایدار شدن وضعیت او، به احتمال زیاد به‌زودی مرخص شده و بار دیگر برای مراقبت و نگهداری به خانه منتقل می‌شود.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اردیبهشت 1398 - 14:58

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بستری شدن بهنام صفوی در اصفهان | موسیقی ما