برنامه یاد بعضی نفرات
 
به کارگردانی «جان فاورو» و صداپیشگی «بیانسه» و «دونالد گلاور»
«شیرشاه» پرفروش‌‌ترین فیلم انیمیشن تاریخ سینما شد
موسیقی ما - «شیرشاه» به کارگردانی «جان فاورو» و صداپیشگی «بیانسه» و «دونالد گلاور» با فروش جهانی ۱.۳۳ میلیارد دلاری به پرفروش‌ترین فیلم انیمیشن تاریخ تبدیل شد.

قبل‌تر، این رکورد متعلق به «یخ‌زده» با فروش 1.28 میلیارد دلار بوده است. استودیوی دیزنی تا ماه جولای گذشته با فیلم‌هایش بیش از ۷.۶۷ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخت و رکورد ۷.۶۱ میلیارد دلاری خود در سال گذشته را به فاصله‌ی پنج ماه کامل پیش از پایان سال شکست.

این در حالی است که تیزر پخش شده از بازسازی «شیرشاه»، جایگاه دوم پربیننده‌ترین تیزر تاریخ در ۲۴ ساعت اول پس از انتشار را به خود اختصاص داد. به این ترتیب نسخه بازسازی «شیرشاه» پس از «انتقام جویان: جنگ ابدیت» با ۲۳۸ میلیون بازدید کننده در روز نخست، جایگاه دوم پربیننده ترین تیزر تاریخ را به خود اختصاص داد.

بازسازی «شیرشاه» را جان فاورو با صداپیشگی دونالد گلاور در نقش سیمبا شیر جوان و بیانسه خواننده مشهور که البته در تیزر با نام خانوادگیش نالز کارتر نوشته شده بود در نقش نالا ساخته است. انیمیشن «شیرشاه» در سال ۱۹۹۴ بیش از ۹۶۸ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده بود.

«شیرشاه» در آمریکای شمالی چهارمین آخر هفته‌ی خود را پشت سر گذاشت.

«جان فاورو» کارگردان بازسازی تازه «شیرشاه» در گفت‌وگوی تازه‌ای با «اسلش‌فیلم» گفته است: «هیچ حیوان واقعی، دوربین یا حتی بازیگری در فیلم وجود ندارد. همه چیز با دستان هنرمندان انیماتور خلق شده است. اما از سوی دیگر فکر می‌کنم انیمیشن خواندن فیلم هم دادن سرنخ اشتباه است.»
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مرداد 1398 - 12:57

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «شیرشاه» پرفروش‌‌ترین فیلم انیمیشن تاریخ سینما شد | موسیقی ما